Μετά τα γατάκια και τις πατούσες στην άκρη της ξαπλώστρας που όποτε εμφανίζονται στοtimelineτουFacebookαυτές τις ημέρεςμοιάζουν με εικόνες από άλλον πλανήτη, πολύ μακριά από τη ζοφερή πραγματικότητα της Ελλάδας, η είδηση της συνεργασίας του φωτογράφου Γιούργκεν Τέλερ με το ζευγάρι Κάνιε Γουέστ και Κιμ Καρντάσιαν φαντάζει σαν ένα κακό ανέκδοτο. Κυρίως για τη σύμπραξη του πάλαι ποτέ αιρετικού καλλιτέχνη με την κυρία Γουέστ, την πανταχού παρούσα ιέρεια του απόλυτου τίποτα. Το βιβλίο που κυκλοφόρησε με τα κλικ της συνύπαρξης των τριών στοChâteau d’Ambleville στη Γαλλία μάλλον θα μοσχοπουλήσει (ακολουθώντας το παράδειγμα του λευκώματος με τις selfies της), καθώς απ’ ό,τι φαίνεται το δέος για τα ανεπρόκοπα σελέμπριτι, αλλά και την κατεστημένη τέχνη, η οποία μπορεί να επικαλείται ό,τι της κατεβαίνει στο κεφάλι, καλά κρατεί. Πάντως, αν δεν υπήρχαν οι δηλώσεις, αλλά και η έμπρακτη στάση συμπαράστασης της Καρντάσιαν στον πατριό της Μπρους Τζένερ –πλέον Κέιτλιν -, ο οποίος τουλάχιστον χρησιμοποίησε την υπερέκθεση στην οποία επιδίδεται κατά συρροή η ανεπάγγελτη οικογένεια (τα ριάλιτι σόου εξαιρούνται)για ναπροωθήσει το δικαίωμα στη διαφορετικότητα και δη τωντρανσέξουαλ, η Καρντάσιαν-Γουέστ θα είχε θέση μόνο ανάμεσα στα άχρηστα υλικά οικοδομής (;) με τα οποία με περισσή ηδυπάθεια φωτογραφίζεται. Μόνο η πινακίδα λείπει: «Δεχόμαστε μπάζα».
Διαβάστε περισσότερα για το βιβλίο στην ηλεκτρονική διεύθυνση: www.system-magazine.com
* Δημοσιεύθηκε στο BHmagazino την Κυριακή 19 Ιουλίου 2015
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
