Δύο διακρίσεις για τον ΕΟΤ

Δύο διακρίσεις εντός και εκτός συνόρων απέσπασε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), σε συνέχεια της διάκρισης από την παγκόσμια ταξιδιωτική πλατφόρμα EXPEDIA για την καμπάνια του σε Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Αυστραλία, ΗΠΑ και Ινδία.

Δύο διακρίσεις εντός και εκτός συνόρων απέσπασε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), σε συνέχεια της διάκρισης από την παγκόσμια ταξιδιωτική πλατφόρμα EXPEDIA για την καμπάνια του σε Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Αυστραλία, ΗΠΑ και Ινδία.
Πιο συγκεκριμένα, ο Οργανισμός έλαβε σε χρυσό βραβείοστην κατηγορία «Χώρα» για το τετράλεπτο προωθητικό βίντεο με τίτλο «EternalJourney», με το οποίο ο ΕΟΤ συμμετείχε στο 14ο Διεθνές Φεστιβάλ Τουριστικών Ταινιών καιMultimediaΕφαρμογών, που διοργανώθηκε στο πλαίσιο της Διεθνούς Τουριστικής Εκθεσης του Βερολίνου τον περασμένο μήνα. Η ταινία είναι παραγωγή του Ελληνικού Οργανισμού του ΕΟΤ και δημιουργήθηκε στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 100 χρόνια του Ελληνικού Τουρισμού (1914-2014).
Ο ΕΟΤ έλαβε επίσης Χρυσό Βραβείο στα Tourism Awards 2015 στην κατηγορία «Digital & Social Marketing – Καινοτόμος Υπηρεσία». Το βραβείο απονεμήθηκε στο σχήμα «Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού –MPASS –Visit Greece Samsung TV Application» για τη δωρεάν φιλοξενία του διαδικτυακού τόπου, στην πλατφόρμα εφαρμογών της νέας γενιάς τηλεοράσεων Samsung Smart TV. Η εφαρμογή συνδυάζει περιεχόμενο από τον διαδικτυακό τόπο visitgreece.gr καθώς και από τις αντίστοιχες σελίδες του Visit Greece σε social networks.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
Exit mobile version