Είναι μεσημέρι, η μουσική δυναμώνει, το μπαρ ημιβυθισμένο στην πισίνα γεμίζει με κόσμο και το χαλαρό κλίμα μετατρέπεται σε πάρτι. Αυτή είναι η φιλοσοφία της αλυσίδας διαχείρισης beach club Nikki Beach, η οποία έκανε την είσοδό της στην Ελλάδα ανοίγοντας στο Πόρτο Χέλι το πρώτο Nikki Beach Resort & Spa στον κόσμο.
Φιλοδοξία του είναι να εμπλουτίσει το προϊόν της «Ελληνικής Ριβιέρας» δημιουργώντας έναν εναλλακτικό προορισμό, καθώς μεταφέρει τη διασκέδαση στον εξωτερικό χώρο, δηλώνει στο «Βήμα» ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Nikki Beach Hotels & Resorts για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική (EMEA) κ. Τζιχάντ Ελ Κούρι, ο οποίος βρέθηκε στην Ελλάδα με αφορμή τα εγκαίνια του πολυτελούς ξενοδοχείου την 1η Αυγούστου.
Η αλυσίδα διαχείρισης πολυτελών lifestyle boutique ξενοδοχείων ιδρύθηκε το 2007 και το προϊόν της αποτέλεσε αντικείμενο μελέτης για πέντε χρόνια προτού υλοποιηθεί, καθώς πρόκειται για εξέλιξη του Nikki Beach Club, στο οποίο δίνεται στοιχείο διαμονής. «Είναι ένα προϊόν παραλιακής διασκέδασης υψηλού επιπέδου κατά τη διάρκεια της ημέρας» εξηγεί ο κ. Ελ Κούρι, την οποία εισήγαγε το 1998 ο επιχειρηματίας και δημιουργός του brand κ. Τζακ Πένροντ, με το πρώτο beach club στο Σεν Τροπέ. Εκτοτε πολλά στοιχεία του αντιγράφηκαν (π.χ., τα στρώματα στην παραλία, daybeds). Πέρα από τα 13 beach clubs που λειτουργούν σε δέκα χώρες, η αλυσίδα έχει καθιερώσει και «προσωρινά» (pop up) beach clubs για να συνοδεύσει μεγάλες διεθνείς εκδηλώσεις. Από τα παλαιότερα είναι στις Κάννες, κατά τη διάρκεια του κινηματογραφικού Φεστιβάλ, που εφέτος γιόρτασε 11 χρόνια, αλλά και στον Καναδά, κατά τη διάρκεια του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Τορόντο.
Το Nikki Beach Resort & Spa στο Πόρτο Χέλι είναι το πρώτο ξενοδοχείο στην περιοχή ΕΜΕΑ, λέει, καθώς προηγήθηκε το Κο Σαμούι στην Ταϊλάνδη, το οποίο αποτελείται από beach club που επεκτάθηκε με μπάνγκαλοους. Η πρώτη επαφή για την Ελλάδα έγινε το 2009, όταν η Dolphin Capital Investments (DCI) τους παρουσίασε το πρότζεκτ για την περιοχή με στόχο την αναβίωση της «Ελληνικής Ριβιέρας». «Το 2010 υπογράψαμε» θυμάται. «Μοιραστήκαμε αυτό το όραμα».
Ο στόχος είναι «να δημιουργήσουμε μια ομάδα από πεντάστερα ξενοδοχεία της φίρμας γύρω από τη Μεσόγειο» σημειώνει ο κ. Ελ Κούρι, καθώς «πολλοί από τους πελάτες μας είναι ιδιοκτήτες σκαφών». Οι ακτές της Μεσογείου είναι το επίκεντρο του ενδιαφέροντος της αλυσίδας με στόχους την Ελλάδα, την Τουρκία, την Κροατία, το Μαυροβούνιο, την Ιταλία, την Ισπανία και τη Νότια Γαλλία. Μάλιστα στις άμεσες προτεραιότητες «είναι η δημιουργία ενός δεύτερου resort στην Ελλάδα» επισημαίνει ο κ. Ελ Κούρι προσανατολιζόμενος στα δημοφιλή κοσμοπολίτικα ελληνικά νησιά. «Είναι ο φυσικός μας χώρος» προσθέτει. Σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη σε συνεργασία με την Dolphin είναι κοντά στην επιλογή μιας δεύτερης περιοχής σε νησί για τη δημιουργία του δεύτερου Nikki Beach Resort & Spa στη χώρα. «Η Nikki Beach αγαπά την Ελλάδα» δηλώνει. «Μας έχουν γίνει πολλές προτάσεις τις οποίες εξετάζουμε». Ο ίδιος είναι πολύ αισιόδοξος για τον ελληνικό τουρισμό. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που μπαίνουμε στην ελληνική αγορά την ώρα που ανοίγει ένας νέος κύκλος στον τουρισμό. Η ανοδική πορεία μόλις αρχίζει και υπάρχει μεγάλο περιθώριο για ανάπτυξη». Παράλληλα ελπίζει ότι τη θετική πορεία θα ακολουθήσουν βελτιώσεις στις δημόσιες υποδομές (αεροδρόμια, οδικό δίκτυο κ.τ.λ.).
ΥΠΟΔΟΜΕΣ
Ανακατασκευή 20 εκατ. ευρώ
Γιατί επέλεξαν ένα υπάρχον κτίριο αντί να σχεδιάσουν κάτι από την αρχή; «Οι επενδυτές στα ξενοδοχεία σπανίζουν όλο και περισσότερο και τα τραπεζικά δάνεια δίνονται ολοένα και πιο δύσκολα» απαντά. «Η παλιά υποδομή έχει πολύ μικρότερο χρόνο κατασκευής». Από την άλλη, μόνο το ξενοδοχείο της αλυσίδας στο Πόρτο Χέλι είναι παλιά υποδομή. Ολα τα άλλα που σχεδιάζονται και είναι σε εξέλιξη θα είναι νέες κατασκευές, επισημαίνει ο κ. Ελ Κούρι. Το ξενοδοχειακό συγκρότημα πέντε αστέρων σχεδιάστηκε ακολουθώντας το όραμα του εμπνευστή και ιδιοκτήτη της αλυσίδας Nikki Beach Worldwide και ανακατασκευάστηκε από την DCI. Η ανακατασκευή του πρώην «Γιούλι» υλοποιήθηκε σε δύο χρόνια, με την επένδυση να ανέρχεται στα 20 εκατ. ευρώ. Αποτελούμενο από 8.350 δομημένα τετραγωνικά, σε έκταση 8.195 τ.μ., αρχικά κατασκευασμένο τη δεκαετία του ’70, το συγκρότημα βρίσκεται σε απόσταση 100 μέτρων από τη θάλασσα στον κόλπο του Πόρτο Χελίου. Η αρχική δυναμικότητα του ξενοδοχείου ήταν 163 δίκλινες και μονόκλινες κρεβατοκάμαρες, ενώ στη νέα του μορφή έχει 66 δωμάτια/διαμερίσματα (από 55 ως 95 τ.μ.), με απευθείας θέα στη θάλασσα, από τα οποία τα 49 θα βγουν προς πώληση σύμφωνα με τον νόμο Ν1.652, με τιμές από 400 χιλιάδες ευρώ για το σύνολο των μεριδίων του κάθε δωματίου. Το resort, στο οποίο εργάζονται 120 άτομα περίπου από την ευρύτερη περιοχή, διαθέτει εκτός από beach club, yacht club, εξωτερική πισίνα, spa, μπαρ και δύο εστιατόρια, ένα από τα οποία με σούσι και ασιατική κουζίνα.
ΣΤΟΧΟΣ
Τέσσερα ακόμη ξενοδοχεία
Αρχικά το πολυτελές ξενοδοχείο στοχεύει στην αγορά της Αθήνας, καθώς απέχει 190 χιλιόμετρα από την πρωτεύουσα και δυόμισι ώρες με ιπτάμενο δελφίνι από το λιμάνι του Πειραιά. Ηδη η πληρότητά του το πρώτο Σαββατοκύριακο λειτουργίας του έφθασε σε ποσοστό 95%, ενώ θα παραμείνει ανοιχτό ως τα μέσα Οκτωβρίου και από το 2015 θα λειτουργεί για έξι μήνες, από Απρίλιο ως Οκτώβριο. Οι τιμές κυμαίνονται από 300 ως 650 ευρώ (χωρίς τους φόρους) και εφαρμόζεται σύστημα δυναμικών κρατήσεων. Τα έσοδα ωστόσο θα προέρχονται κατά το ήμισυ από τη διαμονή και το υπόλοιπο θα καλύπτεται από την κίνηση στο beach club, το οποίο εξυπηρετεί 300 άτομα περίπου, τα δύο εστιατόρια, το γυμναστήριο και το spa, τα οποία θα δέχονται εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες. Παράλληλα «μας ενδιαφέρουν και οι αναδυόμενες αγορές, η Ρωσία, η Τουρκία, αλλά και η Σκανδιναβία» τονίζει. Αλλωστε πελάτες της αλυσίδας Beach Club είναι από Ευρώπη, ΗΠΑ, Μέση Ανατολή, Ρωσία και τώρα αρχίζει να διεισδύει στην ασιατική αγορά, κεφαλαιοποιώντας την ανάκαμψη της παγκόσμιας αγοράς. Πιο συγκεκριμένα, η πολυτελής φίρμα «τρέχει» έξι συνολικά έργα για ξενοδοχειακές υποδομές σε όλο τον κόσμο. Τα δύο έχουν υλοποιηθεί και τέσσερα σχεδιάζονται για τα επόμενα δυο-τρία χρόνια. Ηδη έχουν ανοίξει το Κο Σαμούι στην Ταϊλάνδη και το Πόρτο Χέλι στην Ελλάδα, ενώ το 2015 θα ακολουθήσουν το Μπόντρουμ στην Τουρκία, το Πουκέ στην Ταϊλάνδη και το 2016 το Venus Rock στην Κύπρο και το Χβαρ στην Κροατία. Αμεσα αναμένεται να λειτουργήσει επίσης στο Ντουμπάι η αστική εκδοχή του ξενοδοχείου «The Nikki».
Τέσσερα ακόμη ξενοδοχεία
Αρχικά το πολυτελές ξενοδοχείο στοχεύει στην αγορά της Αθήνας, καθώς απέχει 190 χιλιόμετρα από την πρωτεύουσα και δυόμισι ώρες με ιπτάμενο δελφίνι από το λιμάνι του Πειραιά. Ηδη η πληρότητά του το πρώτο Σαββατοκύριακο λειτουργίας του έφθασε σε ποσοστό 95%, ενώ θα παραμείνει ανοιχτό ως τα μέσα Οκτωβρίου και από το 2015 θα λειτουργεί για έξι μήνες, από Απρίλιο ως Οκτώβριο. Οι τιμές κυμαίνονται από 300 ως 650 ευρώ (χωρίς τους φόρους) και εφαρμόζεται σύστημα δυναμικών κρατήσεων. Τα έσοδα ωστόσο θα προέρχονται κατά το ήμισυ από τη διαμονή και το υπόλοιπο θα καλύπτεται από την κίνηση στο beach club, το οποίο εξυπηρετεί 300 άτομα περίπου, τα δύο εστιατόρια, το γυμναστήριο και το spa, τα οποία θα δέχονται εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες. Παράλληλα «μας ενδιαφέρουν και οι αναδυόμενες αγορές, η Ρωσία, η Τουρκία, αλλά και η Σκανδιναβία» τονίζει. Αλλωστε πελάτες της αλυσίδας Beach Club είναι από Ευρώπη, ΗΠΑ, Μέση Ανατολή, Ρωσία και τώρα αρχίζει να διεισδύει στην ασιατική αγορά, κεφαλαιοποιώντας την ανάκαμψη της παγκόσμιας αγοράς. Πιο συγκεκριμένα, η πολυτελής φίρμα «τρέχει» έξι συνολικά έργα για ξενοδοχειακές υποδομές σε όλο τον κόσμο. Τα δύο έχουν υλοποιηθεί και τέσσερα σχεδιάζονται για τα επόμενα δυο-τρία χρόνια. Ηδη έχουν ανοίξει το Κο Σαμούι στην Ταϊλάνδη και το Πόρτο Χέλι στην Ελλάδα, ενώ το 2015 θα ακολουθήσουν το Μπόντρουμ στην Τουρκία, το Πουκέ στην Ταϊλάνδη και το 2016 το Venus Rock στην Κύπρο και το Χβαρ στην Κροατία. Αμεσα αναμένεται να λειτουργήσει επίσης στο Ντουμπάι η αστική εκδοχή του ξενοδοχείου «The Nikki».
ΥΠΟΔΟΜΕΣ
Ανακατασκευή 20 εκατ. ευρώ
Γιατί επέλεξαν ένα υπάρχον κτίριο αντί να σχεδιάσουν κάτι από την αρχή; «Οι επενδυτές στα ξενοδοχεία σπανίζουν όλο και περισσότερο και τα τραπεζικά δάνεια δίνονται ολοένα και πιο δύσκολα» απαντά. «Η παλιά υποδομή έχει πολύ μικρότερο χρόνο κατασκευής». Από την άλλη, μόνο το ξενοδοχείο της αλυσίδας στο Πόρτο Χέλι είναι παλιά υποδομή. Ολα τα άλλα που σχεδιάζονται και είναι σε εξέλιξη θα είναι νέες κατασκευές, επισημαίνει ο κ. Ελ Κούρι. Το ξενοδοχειακό συγκρότημα πέντε αστέρων σχεδιάστηκε ακολουθώντας το όραμα του εμπνευστή και ιδιοκτήτη της αλυσίδας Nikki Beach Worldwide και ανακατασκευάστηκε από την DCI. Η ανακατασκευή του πρώην «Γιούλι» υλοποιήθηκε σε δύο χρόνια, με την επένδυση να ανέρχεται στα 20 εκατ. ευρώ. Αποτελούμενο από 8.350 δομημένα τετραγωνικά, σε έκταση 8.195 τ.μ., αρχικά κατασκευασμένο τη δεκαετία του ’70, το συγκρότημα βρίσκεται σε απόσταση 100 μέτρων από τη θάλασσα στον κόλπο του Πόρτο Χελίου. Η αρχική δυναμικότητα του ξενοδοχείου ήταν 163 δίκλινες και μονόκλινες κρεβατοκάμαρες, ενώ στη νέα του μορφή έχει 66 δωμάτια/διαμερίσματα (από 55 ως 95 τ.μ.), με απευθείας θέα στη θάλασσα, από τα οποία τα 49 θα βγουν προς πώληση σύμφωνα με τον νόμο Ν1.652, με τιμές από 400 χιλιάδες ευρώ για το σύνολο των μεριδίων του κάθε δωματίου. Το resort, στο οποίο εργάζονται 120 άτομα περίπου από την ευρύτερη περιοχή, διαθέτει εκτός από beach club, yacht club, εξωτερική πισίνα, spa, μπαρ και δύο εστιατόρια, ένα από τα οποία με σούσι και ασιατική κουζίνα.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
