Τα προτεινόμενα θέματα σε γενικές γραμμές καλύπτουν ολόκληρη την ύλη του μαθήματος.
Ο βαθμός δυσκολίας τους κρίνεται πάνω του μέσου όρου.
Το θέμα 3 αναφέρεται στη κατανόηση της δομής των πινάκων.
Για το θέμα 4 (που είναι συνέχεια του 3ου θέματος) συνίσταται να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στο Β ερώτημα καθώς χρειάζεται να βρεθούν οι παίκτες που δεν αποβλήθηκαν και από αυτούς να εμφανίζει τα τρία ονόματα με τους περισσότερους πόντους.
Θέματα Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Γ’ Λυκείου
Απαντήσεις θεμάτων