Παραπλανά το «έξυπνο» αναψυκτικό

ΛΟΝΔΙΝΟ. Για παραπλάνηση των καταναλωτών κατηγορείται η Coca-Cola Βρετανίας, με αφορμή τη διαφήμιση ενός νέου «έξυπνου» αναψυκτικού. Πρόκειται στην ουσία για νερό εμπλουτισμένο με διάφορες βιταμίνες, καθώς και χημικά γευστικά και αρωματικά πρόσθετα. Το πρόβλημα είναι ότι στις αφίσες και στα φυλλάδια που διατέθηκαν σε αμέτρητους πελάτες σουπερμάρκετ το «Vitamin water» (σ.σ.: βιταμινούχο νερό) εμφανίζεται ως εξίσου θρεπτικό με την κατανάλωση λαχανικών και εξίσου δυναμωτικό με το σπανάκι.

ΤΟ ΒΗΜΑ

ΛΟΝΔΙΝΟ. Για παραπλάνηση των καταναλωτών κατηγορείται η Coca-Cola Βρετανίας, με αφορμή τη διαφήμιση ενός νέου «έξυπνου» αναψυκτικού. Πρόκειται στην ουσία για νερό εμπλουτισμένο με διάφορες βιταμίνες, καθώς και χημικά γευστικά και αρωματικά πρόσθετα. Το πρόβλημα είναι ότι στις αφίσες και στα φυλλάδια που διατέθηκαν σε αμέτρητους πελάτες σουπερμάρκετ το «Vitamin water» (σ.σ.: βιταμινούχο νερό) εμφανίζεται ως εξίσου θρεπτικό με την κατανάλωση λαχανικών και εξίσου δυναμωτικό με το σπανάκι. Η εταιρεία απέσυρε αμέσως το παραπειστικό διαφημιστικό υλικό.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
Exit mobile version