Πρόσωπα

Πρόσωπα ΣΠ. ΦΡΑΓΚΟΣ ΜΑΡΚ ΧΟΓΚΑΝ. Οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν συνειδητοποιήσει ότι το Internet έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και αποφάσισαν να προσφέρουν τέτοιες υπηρεσίες στο αυτοκίνητο, όχι μέσα από συσκευές κινητών τηλεφώνων ή υπολογιστές παλάμης, αλλά από το ίδιο το ταμπλό. Πρωτοπόρος σε αυτόν τον τομέα η GM, που ανακοίνωσε στο φετινό σαλόνι αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ την έναρξη της

Πρόσωπα

ΜΑΡΚ ΧΟΓΚΑΝ. Οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν συνειδητοποιήσει ότι το Internet έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και αποφάσισαν να προσφέρουν τέτοιες υπηρεσίες στο αυτοκίνητο, όχι μέσα από συσκευές κινητών τηλεφώνων ή υπολογιστές παλάμης, αλλά από το ίδιο το ταμπλό. Πρωτοπόρος σε αυτόν τον τομέα η GM, που ανακοίνωσε στο φετινό σαλόνι αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ την έναρξη της συνεργασίας της με την America Online με στόχο την παροχή υπηρεσιών Internet στους πελάτες της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας του κόσμου. «Εχουμε μια παρουσία στο Δίκτυο και οι μάρκες μας είναι αναγνωρίσιμες, αλλά αυτό δεν φτάνει» δήλωσε ο πρόεδρος της Ε-GM, του τμήματος ηλεκτρονικών συναλλαγών της εταιρείας, Μαρκ Χόγκαν. «Η στρατηγική μας μάς επιβάλλει να είμαστε παντού με τον καθένα».


ΖΑΚ ΝΑΣΕΡ. Η GM θα εκμεταλλευθεί το δικό της σύστημα δορυφορικής πλοήγησης OnStar (το οποίο είναι διαθέσιμο και στην Ευρώπη ­ πλην Ελλάδος ­ μέσω της θυγατρικής της Opel) για να αποκτήσουν πρόσβαση οι οδηγοί των οχημάτων της στις υπηρεσίες Internet που προσφέρει η AOL. Παρόμοιες αποφάσεις έλαβε και η Ford, δεύτερη σε μέγεθος παγκοσμίως, κλείνοντας συμφωνία με τη Yahoo. «Αυτή η συνεργασία με τη Yahoo θα αφορά 105 εκατομμύρια καταναλωτές» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ford Ζακ Νάσερ κατά την εξαγγελία της συμφωνίας, αναφερόμενος στους πελάτες της Yahoo που θα οδηγούνται στις ηλεκτρονικές σελίδες της Ford. Με τέτοιου είδους συνεργασίες οι αυτοκινητοβιομηχανίες αποκτούν απευθείας επαφή με εκατομμύρια καταναλωτές για να τους ενημερώσουν και να τους υπενθυμίσουν, π.χ., ότι ήρθε η ώρα να πάνε το αυτοκίνητό τους για σέρβις. Από την άλλη πλευρά, οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο Διαδίκτυο επιθυμούν τη συνεργασία με επιχειρήσεις που διαθέτουν ονόματα οικεία στους καταναλωτές, γιατί με αυτόν τον τρόπο αυξάνουν τους πελάτες τους.


ΜΑΪΚΛ ΛΙΝΤΟΝ. Η AOL, η οποία την περασμένη εβδομάδα βρέθηκε στα πρωτοσέλιδα όλου του κόσμου με την εξαγορά της Time Warner, προχώρησε σε μια σημαντική μεταγραφή που πέρασε απαρατήρητη. Απέκτησε τον Μάικλ Λίντον, ως τώρα πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του πασίγνωστου εκδοτικού οίκου Penguin Putnam, ο οποίος θα αναλάβει τη διεύθυνση των διεθνών δραστηριοτήτων της AOL. Απ’ ό,τι φαίνεται οι ιθύνοντες της εταιρείας στις Ηνωμένες Πολιτείες δίνουν μεγάλη σημασία στην ανάπτυξη του διεθνούς δικτύου της. Σύμφωνα μάλιστα με δημοσιεύματα του γερμανικού Τύπου, η AOL Europe, που αποτελεί προϊόν συνεργασίας της μητρικής AOL με τον γερμανικό όμιλο Bertelsmann, ετοιμάζεται να μπει στο χρηματιστήριο, αν και η ίδια η εταιρεία αρνήθηκε να επιβεβαιώσει την πληροφορία.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
Exit mobile version