Ο παγωμένος κόσμος που έχει δημιουργηθεί γύρω από τον Πλούτωνα παρουσιάζει όπως διαπιστώνεται καθημερινά εξαιρετικό ενδιαφέρον. Μέχρι στιγμής έχουν ανακαλυφθεί πέντε δορυφόροι που κινούνται γύρω από τον Πλούτωνα που πριν από λίγα χρόνια υποβαθμίστηκε από την αστρονομική κοινότητα σε πλανήτη-νάνο. Οι ανακαλύψεις τόσο στον Πλούτωνα όσο και στους δορυφόρους του είναι συνεχείς προσφέροντας νέα ενδιαφέροντα δεδομένα στους ειδικούς για το ηλιακό μας σύστημα. Μόλις πριν από λίγες μέρες ερευνητική ομάδα ανακοίνωσε ότι ανακάλυψε πώς ο Χάροντας «αρπάζει» μέρος της ατμόσφαιρας του Πλούτωνα φαινόμενο που εντοπίζεται για πρώτη φορά στο Σύμπαν.

Επιστήμονες της NASA μελετώντας τις ρωγμές που υπάρχουν στην παγωμένη επιφάνεια του Χάροντα υποστηρίζουν ότι είναι πολύ πιθανό να υπήρχε κάποτε στο εσωτερικό του ένας ωκεανός παρόμοιος με εκείνους που υπάρχουν σε διάφορα φεγγάρια του ηλιακού μας συστήματος όπως η Ευρώπη στον Δία και ο Εγκέλαδος στον Κρόνο. Επιπλέον οι ερευνητές αναφέρουν ότι το νερό του ωκεανού στον Χάροντα ίσως ήταν θερμά. Αν κάτι τέτοιο όντως ίσχυε αυτό σημαίνει ότι εκείνη την εποχή ο Χάροντας ήταν φιλόξενος στην ανάπτυξη και συντήρηση της ζωής. Τον Ιούλιο του 2015 αναμένεται να φτάσει στον Πλούτωνα το σκάφος New Horizons της NASA που θα εξερευνήσει το πλανήτη-νάνο και τα φεγγάρια του. Η επιστημονική κοινότητα ευελπιστεί ότι η αποστολή αυτή θα ρίξει φως σε πολλά από τα μυστήρια που καλύπτουν τον παγωμένο κόσμο που βρίσκεται στις εσχατιές του ηλιακού μας συστήματος.