Η Teleperformance Hellas είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών Contact Center Outsourcing στην Ελλάδα με πελάτες από την εγχώρια αγορά αλλά και από το εξωτερικό και έχει στόχο να εμπνέει τους ανθρώπους της ώστε να μοιραστούν το όραμα, το πάθος και τις αξίες της.
Η εταιρεία ενδιαφέρεται ενεργά για τους εργαζομένους της και το αποδεικνύει προσφέροντας μια σειρά παροχές, όπως: ειδικές τιμές για φαγητό σε εστιατόριο, μηνιαίες διατακτικές φαγητού (ticket restaurant) ή εναλλακτικά κουπόνια βενζίνης, ειδικές τιμές για συνδρομή σε γυμναστήριο, σχολικά είδη για τα παιδιά τους, παιδικές κατασκηνώσεις, εισιτήρια για παιδικές παραστάσεις, σεμινάρια για το πώς να συμπληρώσουν τη φορολογική τους δήλωση, μαθήματα ελληνικών για αλλοδαπούς, διατακτικές 50 ευρώ για Χριστούγεννα και Πάσχα, εκπτώσεις σε μια σειρά συνεργαζόμενα εστιατόρια και καταστήματα, ειδικές θέσεις στάθμευσης για ποδήλατα κ.ά.
Μία εβδομάδα τον χρόνο διοργανώνει μια σειρά δραστηριότητες και διαλέξεις σχετικά με την υγεία και την ευεξία των εργαζομένων, ενώ 3 φορές ετησίως διοργανώνεται και αιμοδοσία για την εταιρική τράπεζα αίματος.
Για το 2012 η Teleperformance Hellas δαπάνησε πάνω από €190.000 για τους εορτασμούς των επιτυχιών αλλά και τη διασκέδαση των συνεργατών της, προωθώντας έτσι την αίσθηση της ομαδικότητας και του ανήκειν.

Χαρακτηριστικά, διοργανώνεται τουρνουά bowling κάθε χρόνο για όλους τους εργαζομένους, paintball, τουρνουά ποδοσφαίρου, διαγωνισμός φωτογραφίας και εβδομάδα Καρναβαλιού συνοδευόμενη από αποκριάτικο πάρτι.

Παράλληλα, διοργανώνονται πολλές ειδικές ευχαριστήριες εκδηλώσεις, όπως αυτή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ή την Ημέρα της Γυναίκας μοιράζοντας μικρά δώρα στους εργαζομένους. Τον χειμώνα, για όσους υπαλλήλους κάνουν σκι, η εταιρεία παρέχει λεωφορείο που τους μεταφέρει στα Καλάβρυτα, δωρεάν πάσο για τις πίστες και δωρεάν εξοπλισμό (το 2011 έκαναν χρήση αυτής της παροχής 700 εργαζόμενοι). Η Teleperformance Hellas εκφράζει το κοινωνικό της πρόσωπο με δωρεές σε τοπικό και διεθνές επίπεδο.
Ορισμένα παραδείγματα των δραστηριοτήτων της εταιρείας είναι η βοήθεια προς τη ΜΚΟ Make a Wish, οι εθελοντικές κλήσεις των εργαζομένων ώστε να συγκεντρωθούν χρήματα για διάφορους σκοπούς, η βοήθεια στο Χαμόγελο του Παιδιού συγκεντρώνοντας χρήματα για τις ανάγκες του ιδρύματος, η υποστήριξη της Ελληνικής Φιλοζωικής Εταιρείας κ.ά.
Παράλληλα, η εταιρεία δραστηριοποιείται ώστε να εξοικονομείται ενέργεια και να προστατεύεται το περιβάλλον. Εθελοντές εργαζόμενοι καθάρισαν την παραλία στο Παλαιό Φάληρο και το πάρκο Τρίτση, όπου δημιούργησαν τον κήπο της εταιρείας, ενώ παράλληλα προχώρησαν στην τοποθέτηση και συντήρηση φυτών σε εσωτερικούς χώρους της εταιρείας. Επιπλέον διοργανώθηκαν ενημερωτικές εκδηλώσεις για την Ημέρα του Περιβάλλοντος και την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καπνίσματος.
Τριαντάφυλλος Αλεξόπουλος, HR director στην εταιρεία Teleperformance Hellas:
«Κίνητρο για να εμπλουτίσουμε τις εταιρικές μας δράσεις
«
Η εταιρεία μας είναι η μεγαλύτερη στον κλάδο παροχής υπηρεσιών Contact Center Outsourcing και μέλος του παγκόσμιου Πολυεθνικού Ομίλου Teleperformance. Στην Ελλάδα έχει παρουσία από το 1989 και απασχολεί παραπάνω από 2.000 εργαζομένους, που προέρχονται από 90 διαφορετικές εθνικότητες.
Στην Teleperformance Hellas όλα ξεκινούν από τους ανθρώπους μας και σε αυτούς ανήκει το εφετινό μας βραβείο. Σας ευχαριστούμε. Ενας ιδιαίτερα σημαντικός παράγοντας αυτής της βράβευσης είναι η αύξηση της ικανοποίησης των εργαζομένων μας που τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει σταθερή άνοδο. Η αύξηση αυτή είναι άμεσα συνδεδεμένη με εταιρικές δράσεις που έχουν στόχο το κλίμα ομαδικότητας, την αίσθηση του «ανήκειν», το ειλικρινές ενδιαφέρον για τους εργαζομένους με πράξεις ευθύνης, τις ευκαιρίες για ανάπτυξη, την επιβράβευση και τέλος τον σεβασμό στον άνθρωπο και στην κοινωνία.
Στην Teleperformance Hellas έχουμε γνώση και προβληματιζόμαστε για τη σημερινή κατάσταση στην ελληνική αγορά. Ο σχεδιασμός των εταιρικών παροχών και προγραμμάτων είναι άμεσα συνδεδεμένος με τις ανάγκες των εργαζομένων μας και αυτό είναι που κάνει τη διαφορά. Οι πρωτοβουλίες της διεύθυνσης ανθρώπινου δυναμικού εστιάζουν κυρίως σε προγράμματα για τα παιδιά των εργαζομένων μας, παροχές ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και δωρεάν διαγνωστικών εξετάσεων, ειδικές εκπτώσεις και προσφορές, αθλητικές εκδηλώσεις, δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και ενέργειες για εργαζομένους που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα.
Η βράβευσή μας ως Best Workplace μας δίνει κίνητρο να συνεχίσουμε και να εμπλουτίσουμε τις εταιρικές μας δράσεις, ώστε να αυξήσουμε ακόμη περισσότερο την ικανοποίηση και την περηφάνια των εργαζομένων μας. Αλλωστε για εμάς η διάκριση αυτή δεν είναι ακόμη μία εταιρική πρωτοβουλία, μια έρευνα ικανοποίησης προς συμπλήρωση και σίγουρα δεν είναι ακόμη μία επιχειρηματική δραστηριότητα. Για εμάς η διάκριση αυτή αποτελεί δέσμευση για περαιτέρω ανάπτυξη και συμπίπτει απόλυτα με τις εταιρικές μας αρχές και αξίες.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ