Στην αίγλη των κλασικών αξιών εναποθέτει τις δυνάμεις για τον επανακαθορισμό του brand «Ελλάδα» το υπουργείο Τουρισμού. Το σύνθημα«Greece: All Time Classic» παραπέμποντας στα διαχρονικά χαρακτηριστικά του προορισμού, αποτελεί την κορωνίδα της Επικοινωνιακής Στρατηγικής του Ελληνικού Τουρισμού, που παρουσίασαν την Τετάρτη 31 Οκτωβρίου η υπουργός Τουρισμού κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη και ο γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού κ. Ν. Καραχάλιος σε επιχειρηματίες και εκπρόσωπους του κλάδου.

«Η Ελλάδα είναι κάτι παραπάνω από τη σημερινή της εικόνα. Οι κρίσεις έρχονται και φεύγουν/… Η Ελλάδα όμως είναι ακόμα και θα είναι για πάντα ένα ισχυρό όνομα», τόνισε η κυρία Κεφαλογιάννη στην ομιλία της, προσθέτοντας ότι «στόχος μας είναι η ολική αποκατάστασή της εικόνας της Ελλάδας και η τοποθέτηση της ξανά στον κατάλογο με των μεγάλων δυνάμεων του Τουρισμού».

Η ίδια αναφέρθηκε σε δύο μηνύματα που στέλνει η χώρα ενόψει της νέας περιόδου: πρώτον, το ότι «η Ελλάδα είναι κάτι παραπάνω από θάλασσα και ήλιος.Η Ελλάδα αποτελεί ένα όνομα που συμπυκνώνει παγκόσμιες αξίες και σύμβολα…Είναι υπογραφή κύρους και φήμης». Και δεύτερον, ότι «η χώρα μας αποτελείται από ένα μωσαϊκό προορισμών. Κάποιος γίνεται κοινωνός της πραγματικής ελληνικής εμπειρίας μόνο όταν επισκεφτεί ένα σύνολο προορισμών. Μια φορά δεν είναι ποτέ αρκετή να επισκεφτεί κάποιος την Ελλάδα».

Στην επεξήγηση των πτυχών του σχεδίου ο κ. Καραχάλιος ανέλυσε το χρονοδιάγραμμα, που ξεκινά από τον Οκτώβριο του 2012, με το 2013 να είναι χρονιά σταθεροποίησης και έμφασης στην ανάπτυξη υποδομών, φυσικών και θεσμικών, καθώς η ολοκλήρωση του re-branding θα γίνει τον Οκτώβριο του 2013 και η πλήρης ενεργοποίηση της νέας εικόνας τον Δεκέμβριο της επόμενης χρονιάς. «Εχουμε συγκεκριμένο σχέδιο για να αλλάξουμε την εικόνα της χώρας», διαβεβαίωσε ο ίδιος, καθώς η στρατηγική παραμένει στα πρότυπα της μελέτης Bordas, η οποία θα ανανεωθεί και θα απλοποιηθεί.

Προτεραιότητα του ΕΟΤ είναι η ανάδειξη και διαχείριση του brand «Ελλάδα», με τον ρόλο του Οργανισμού να είναι στρατηγικός-συντονιστικός. «Το σχέδιο είναι απλό και αυτονόητο. Δενείναι όμως εύκολο γιατί χρειάζεται συνέργειες», υπογράμμισε ο κ. Καραχάλιος, ενώ αναφερόμενος στην κατάταξη της χώρας είπε ότι η Ελλάδα εξακολουθεί να παραμένει μεταξύ των 20 κορυφαίων τουριστικών προορισμών στον κόσμο αν και πριν από μόλις πέντε χρόνια ήταν πέμπτηστη λίστα.

Η παρουσίαση της επικοινωνιακής στρατηγικής του ελληνικού τουρισμού