Τη νέα εταιρεία Frantoio Gentileschi, η οποία προέκυψε από την κοινοπραξία της Creta Farm με την ιταλική αλλαντοβιομηχανία Grandi Salumifici Italiani, παρουσίασε η διοίκηση της ελληνοιταλικής συμμαχίας στην ιταλική αγορά.
Ειδικότερα, στη συνέντευξη Τύπου, η οποία πραγματοποιήθηκε στο ίδρυμα Fonderia Napoleonica, για την ανακοίνωση της συνεργασίας στα ιταλικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, παρουσιάστηκε και η καινοτόμος σειρά προϊόντων Salumi del Frantoio, η οποία στηρίζεται στην πατενταρισμένη συνταγή Εν Ελλάδι.
Σύμφρωνα με σχετική ανακοίνωση, η νέα κατηγορία προϊόντων αναμένεται να κερδίσει την εμπιστοσύνη των Ιταλών καταναλωτών, λόγω της χαμηλής περιεκτικότητας σε ζωικά λιπαρά και την υποκατάστασή τους με εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο και της πλούσιας γεύσης. Η νέα σειρά περιλαμβάνει ιταλικά προϊόντα, σε πιο διατροφικά ισορροπημένη εκδοχή, όπως η Μορταδέλα με 48% λιγότερα κορεσμένα λιπαρά και 100% γεύση, αλλά και τα Cotto Rustico (χοιρινό κομμένο σε λεπτές φέτες), Pollo Arrosto (ψητό κοτόπουλο), Tacchino Arrosto (ψητή γαλοπούλα) και λουκάνικα από χοιρινό, κοτόπουλο και γαλόπουλα.
Την ικανοποίησή τους για την είσοδο της Creta Farm στην απαιτητική ιταλική αγορά, εξέφρασαν οι κ.κ. Εμμανουήλ και Κωνσταντίνος Δομαζάκης, πρόεδρος και αντιπρόεδρος της Creta Farms, αντίστοιχα. «Είμαστε υπερήφανοι που η πρωτοποριακή μέθοδος Εν Ελλαδι, την οποία αναπτύσσουμε και εξελίσσουμε τόσο για τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων για την ελληνική αγορά, όσο και παραδοσιακών τοπικών προϊόντων σε παγκόσμιο επίπεδο, έχει φτάσει πια στα χέρια της Grandi Salumifici Italiani, των μεγαλύτερων παραγωγών αλλαντικών της Ιταλίας και βρίσκει απήχηση στην ‘πατρίδα’ των αλλαντικών. Πλέον έχουμε παρουσία με κοινοπραξίες σε 15 χώρες και επιτυγχάνουμε ολοένα και περισσότερο τον στόχο μας: να εκπαιδεύσουμε το καταναλωτικό κοινό σε πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες, με βάση το ελαιόλαδο, απολαμβάνοντας, παράλληλα, τα αγαπημένα του αλλαντικά. Είμαστε σίγουροι ότι οι Ιταλοί καταναλωτές θα επιβραβεύσουν τη προσπάθειά μας».
O αντιπρόεδρος της Grandi Salumifici Italiani, κ. Τζοβάνι Λούπι αναφέρθηκε στη συνεργασία και τη σημασία της επένδυσης «Το λανσάρισμα αυτού του νέου εμπορικού σήματος, σε συνεργασία με την Creta Farm, αντιπροσωπεύει μία σημαντική για εμάς συνεργασία, όχι μόνο για το προφίλ της εταιρείας αλλά και ως επενδυτική κίνηση. Πιστεύουμε ότι ο όμιλος μας, ως πρωτοπόρος του κλάδου στην Ιταλία πρέπει να εγγυάται στο καταναλωτικό κοινό ότι τα προϊόντα μας είναι αποτέλεσμα τεχνολογίας αιχμής, τόσο όσον αφορά στη γεύση τους, όσο και στη διατροφική τους αξία».