Το Ελληνικό Πανεπιστήμιο έζησε μια παρατεταμένη κρίση. Τα χαρακτηριστικά της: ομαδοποιήσεις, κομματικές
Το Υπουργείο Παιδείας έχει αρχίσει διάλογο για τη δημιουργία ενιαίου χώρου τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ένας διάλογος, όμως, πρέπει να κινείται σε ένα πλαίσιο με στόχο να οδηγεί στα μέσα για την επίτευξη κάποιου καθορισμένου σκοπού. Χωρίς αυτές τις προϋποθέσεις θα έχει χαοτικό χαρακτήρα και θα επιτείνει την ήδη υπάρχουσα σύγχυση…
Δεν έχουμε μάθει να ζούμε με κανόνες και το έλλειμμα αυτό μεταφράζεται σε έλλειμμα της δημοκρατίας.
Η νομιμότητα χαρακτηρίζεται από το σεβασμό των κανόνων της δημόσιας ηθικής, από την άποψη της εντιμότητας και της δικαιοσύνης.
Η ζωή σε μια οργανωμένη κοινωνία είναι πολύ ευκολότερη όταν όλοι φαίνεται να συμφωνούν με όλους και όταν η αντίρρηση στομώνεται από τις καθιερωμένες πρακτικές του συμβιβασμού.
Η χώρα μας, ως σύνολο θεσμών, εδώ και χρόνια υπολειτουργεί. Ο βασικότερος θεσμός του, το πανεπιστήμιο, περνάει από κρίση σε κρίση. Το ερώτημα είναι γιατί;
Η παιδεία είναι το αντίδοτο στη μοιρολατρία, είναι ο μοναδικός μηχανισμός ειρηνικής επανάστασης...