RS συγκινήσεις με συλλεκτική αξία

H ηλεκτροκίνητη μετάβαση προϋποθέτει θυσίες που αυτονόητα περιλαμβάνουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και τις πιο παραδοσιακές σπορ κατασκευές που η Audi ξεκίνησε να αποχαιρετά διακριτικά με μια σειρά ειδικών εκδόσεων με προοπτικές «future classic»

Audi R8 V10 GT RWD

Το sportscar με τον ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα παίρνει την άγουσα για τα αποδυτήρια, με τις φήμες ήδη να δίνουν τις πρώτες πληροφορίες για τον ηλεκτροκίνητο απόγονό του. Με δεδομένο το status του, η Audi δεν θα μπορούσε να αφήσει το R8 να σβήσει χωρίς μια ειδική έκδοση αντάξια των επιδόσεών του. Αυτή εφοδιάζεται από μια αναβαθμισμένη, ακόμα ισχυρότερη εκδοχή του ατμοσφαιρικού κινητήρα των δέκα κυλίνδρων και βελτιωμένο κιβώτιο. Η διαθέσιμη ισχύς αυξάνεται πλέον στους 620 ίππους και στα 565 Nm ροπής μειώνοντας τον χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα. Οπως εύκολα υποθέτει κανείς από την ονομασία της έκδοσης, η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα ο οποίος «υπόσχεται» μια ακόμα πιο διασκεδαστική εμπειρία χάρη σε μια νέα επιλογή. Ο λόγος για το πρόγραμμα οδήγησης Torque Rear, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει τον βαθμό ολίσθησης του πίσω άξονα μέσω επτά ρυθμίσεων που όπως εύκολα υποθέτει κανείς επιτρέπουν το drifting. Tην εικόνα ολοκληρώνουν μια σειρά από αισθητικά στοιχεία που παραπέμπουν στην πρώτη γενιά του μοντέλου καθώς η έκδοση που θα κατασκευαστεί σε 333 αντίτυπα αποτελεί αυτονόητα μια από τις τελευταίες ευκαιρίες απόκτησης του κορυφαίου Audi.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.