Η iX3 που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της Εκθεσης του Μονάχου, στις αρχές του φθινοπώρου, αποτελεί ένα κομβικό σημείο για την ηλεκτρική – και όχι μόνο – στρατηγική των Βαυαρών σηματοδοτώντας την έναρξη μιας νέας εποχής με επίκεντρο τη νέα αρχιτεκτονική Neue Klasse. Τ
ην ίδια ακριβώς σημασία θα έχει και η υπό εξέλιξη ισχυρότερη έκδοση της iX3 με τη σφραγίδα του τμήματος επιδόσεων M, η οποία βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη αυξάνοντας τις εμφανίσεις της στο δημόσιο οδικό δίκτυο.
Παρά το γεγονός ότι έχουμε ήδη δει την iX3, το πλήρες καμουφλάζ της M προδίδει ότι η βαυαρική φίρμα σχεδιάζει περισσότερα από ό,τι συνήθως και σε οπτικό επίπεδο προκειμένου να διαφοροποιήσει την έκδοση από τις υπόλοιπες.
Στις λεπτομέρειες που ήδη κάνουν τη διαφορά συγκαταλέγονται δύο νέοι αεραγωγοί στο καπό, οι ζάντες των 22 ιντσών με τα σπορ ελαστικά, η μικρότερη απόσταση από το έδαφος και τα αλλιώτικα σμιλεμένα προφυλακτήρες και κατώτερα πλευρικά τμήματα που κρύβουν μια νέα αεροδυναμική προσέγγιση.
Στο προκείμενο, η BMW M έχει αφήσει να εννοηθεί ότι η ισχυρότερη έκδοση της iX3 αναμένεται να αξιοποιήσει περισσότερους από δύο ηλεκτροκινητήρες (ακόμα και τέσσερις) επιδιώκοντας ένα νέο φάσμα επιδόσεων.
Για την ακρίβεια, οι μέχρι τώρα πληροφορίες κάνουν λόγο για ισχύ μεταξύ 600-700 ίππων, οι οποίοι φυσικά θα συνοδεύονται από τροποποιήσεις που θα την καθιστούν αξιοποιήσιμη όσο και διαχειρίσιμη. Αυτό που επίσης θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι ότι θα υπάρξουν περισσότερες από μία M εκδόσεις της iX3 προς όφελος της απήχησής της.
Μια λεπτομέρεια που αξίζει τον κόπο να γνωρίζει κανείς είναι ότι η BMW ίσως αφαιρέσει το «i» από την ονομασία των ισχυρότερων εκδόσεων, δίνοντας ένα ακόμα ηχηρό μήνυμα για τη νέα ηλεκτρική εποχή.
Φωτογραφία: Automedia
