Θεωρία με το τσουβάλι, πράξη με το σταγονόμετρο

Οι μαθητές του Γενικού Λυκείου επισημαίνουν τα τρωτά των ελληνικών σχολείων και κάνουν τις δικές τους προτάσεις με βάση και το διεθνές παράδειγμα

Από την εμπειρία μας ως μαθητών θεωρούμε απαραίτητο να θίξουμε ένα από τα πιο σημαντικά, κατά τη γνώμη μας, προβλήματα. Η πραγματικότητα είναι ότι το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα παρέχει μόνο θεωρητικές γνώσεις, με κύριο στόχο να πετύχουν οι μαθητές στις Πανελλήνιες, να σπουδάσουν και στη συνέχεια να βγουν στην αγορά εργασίας. Ωστόσο, οι απόφοιτοι του σχολείου δεν έχουν αποκτήσει άλλες ιδιαίτερες γνώσεις, πιο ουσιαστικές επαγγελματικά και κοινωνικά. Τα μαθήματα του σχολείου πρέπει να είναι διαδραστικά, ο μαθητής να μαθαίνει κάνοντας πράξη τη θεωρία. Χρειάζονται εργαστηριακά πειράματα, εκπαιδευτικά παιχνίδια, χρήση τεχνολογίας, επισκέψεις σε μουσεία. Χρειάζεται αυτό που αναφέρει ο φιλόσοφος John Dewey στη θεωρία του: διδασκαλία με επίκεντρο τον μαθητή και όχι τη διδακτέα ύλη.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.