Τrend οι αναμνήσεις και στην Ελλάδα

Ιστορικοί όμιλοι επαναλανσάρουν τα λογότυπά τους με αναφορές στα 80s.

Η νοσταλγία αναδεικνύεται κυρίαρχο trend στην αγορά καταναλωτικών προϊόντων και στην Ελλάδα.

«Al time classic» εταιρείες, αλλά και νεότερες, κυρίως από τους κλάδους των τροφίμων και ποτών, των παιχνιδιών και των καλλυντικών, επιχειρούν να αξιοποιήσουν επικοινωνιακά τις ευχάριστες αναμνήσεις προκειμένου να προκαλέσουν θετικά συναισθήματα για τα προϊόντα τους.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.