Ενας Ελληνας στον στρατό του Σαμ Μέντες

Υπεύθυνος για εργασίες στον τομέα των οπτικών εφέ της ταινίας «1917», ο έλληνας κινηματογραφιστής μίλησε για την εμπειρία του στο αντιπολεμικό έπος που απέσπασε τρία τεχνικά Οσκαρ

Κινηματογραφικό επίτευγμα με την κυριολεκτική έννοια του όρου, τo «1917», η τελευταία ταινία του Βρετανού Σαμ Μέντες, μέτρησε 10 υποψηφιότητες Οσκαρ και εν τέλει κέρδισε σε τρεις κατηγορίες: καλύτερης φωτογραφίας για τον σπουδαίο Ρότζερ Ντίκινς, μιξάζ ήχου και οπτικών εφέ.

Στην ταινία, η αποστολή που αναλαμβάνουν δύο βρετανοί στρατιώτες (Ντιν Τσαρλς Τσάπμαν, Τζορτζ Μακέι) στη Γαλλία κατά τη διάρκεια του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου έπρεπε να είχε γίνει… χθες, οπότε δεν υπάρχουν περιθώρια για περιττολογία και φλυαρία. Πόσω δε μάλλον από τη στιγμή που ο Μέντες αποφάσισε να γυρίσει το «1917» μονοπλάνο, το οποίο δεν είναι ακριβώς ένα μονοπλάνο αλλά μερικά – αν και ο διαχωρισμός γίνεται τόσο γλυκά και ανεπαίσθητα που δεν το καταλαβαίνεις καν.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.