Μετά τις πρεμιέρες των νέων A6 Avant και Sedan, τα οποία από το 2026 θα είναι διαθέσιμα και στη χώρα μας, η Audi εστιάζει την προσοχή της στην εξέλιξη της κορυφαίας παραλλαγής του μοντέλου με τον αριθμό 6.
Εκτός από τα σχεδιαστικά δείγματα που προδίδουν μια νέα, πιο επιθετική σε «περιεχόμενο» εκδοχή της Singleframe γρίλιας, τις νέες μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, τα ήδη εμφανή διογκωμένα φτερά και θόλους καθώς τις δύο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης το RS6, εδώ στην τετράθυρη εκδοχή του, σκοπεύει να εντυπωσιάσει κυρίως με τις επιδόσεις του.
Αυτές θα προέλθουν από ένα plug-in υβριδικό σύνολο με επίκεντρο έναν V8 κινητήρα σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης της Audi quattro. Το αποτέλεσμα θα είναι συνδυαστική ισχύς που θα ξεπερνά τους 700 ίππους και παράλληλα ηλεκτρική αυτονομία 100 χλμ. που θα εξασφαλίσει στο νέο RS6 μια πιο «καθημερινά» χρηστική πλευρά.
Βέβαια τα ζητούμενα των αγοραστών του είναι κυρίως διαφορετικά και εκτός από την άφθονη ισχύ η Audi θα φροντίσει να τα προσφέρει, ως συνήθως, με μια σειρά εκτεταμένων βελτιώσεων σε πλαίσιο, διεύθυνση, σύστημα πέδησης και την χαρτογράφηση του κινητήριου συνόλου καθώς και με εξίσου άφθονες δυνατότητες ρύθμισης και παραμετροποίησης όλων των παραπάνω.
Φωτογραφία: Automedia
