Audi Q9

Την δική της «über alles» πρόταση ετοιμάζεται να αποκτήσει η γερμανική φίρμα, λειτουργώντας πληθωρικά σε κάθε παράμετρο του Q9, όπως θα ονομάζεται το νέο μεγαλύτερο SUV μοντέλο της. Προς το παρόν το Q9 δοκιμάζει το βήμα του στη γερμανική πίστα του Nurburgring με άφθονο καμουφλάζ, μη μπορώντας ωστόσο να κρύψει την κοινή του σχεδιαστική φιλοσοφία με το πρόσφατο Q3.
Στην περίπτωση του επίμαχου δοκιμαστικού πρωτότυπου το επικρατέστερο σενάριο είναι ότι πρόκειται για την έκδοση S και για την οποία θα επιστρατευθεί ένας twin-turbo V8. Θεωρήστε πάντως δεδομένο ότι η υπόλοιπη γκάμα θα περιλαμβάνει όλες τις συνήθεις επιλογές κινητήρων σε ήπια υβριδική ή plug-in υβριδική διαμόρφωση, ακόμα και diesel.
Την ειδοποιό διαφορά στην προκειμένη περίπτωση θα κληθεί να κάνει το εσωτερικό, το οποίο χωροταξικά θα μπορεί να φιλοξενήσει τρεις σειρές καθισμάτων, χωρίς όμως να είναι αυτό το ζητούμενο. Αυτό φυσικά θα είναι η πολυτέλεια η οποία θα μεταφραστεί και σε μια εξαθέσια διαμόρφωση αλλά και σε μια τεχνολογική/ψηφιακή υπεροπλία με κάθε είδους οθόνη και gadget που έχει να επιδείξει η Audi σε μια πολλαπλασιαστική λογική.
Porsche Cayman

Παρά τις συνεχείς αναβολές ελλείψει συμφωνίας για τις μπαταρίες και παρόλο που, όπως επιβάλλει η νέα στρατηγική της Porsche, η πρώτη ηλεκτρική Cayman δεν θα είναι τελικά αποκλειστικώς ηλεκτρική, οι δοκιμές εξέλιξής της ως EV συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό εν όψει της πρεμιέρας της το 2026. Αυτή τη φορά το καμουφλάζ έχει εγκαταλείψει σχεδόν ολοκληρωτικά το μέταλλο αφήνοντας να διαφανούν οι λεπτομέρειές της αλλά και σχεδιαστική της συνάφεια με τη Mission R, η οποία ανέλαβε να την προλογίσει το 2021.
Οπως και να έχει με τη σχεδίαση η Cayman όπως και η Boxster θα αξιοποιήσουν μια νέα αρχιτεκτονική, σχεδιασμένη με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση και όπου οι μπαταρίες τοποθετούνται κάθετα πίσω από τον οδηγό προς όφελος του κέντρου βάρους της κατασκευής.
Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστά στοιχεία για τα επίπεδα ισχύος, ωστόσο το βέβαιο είναι ότι οι ταχύτερες εκδόσεις θα επιταχύνουν από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των τεσσάρων δευτερολέπτων. Εξίσου δεδομένο θεωρήστε ότι θα υπάρξουν πισωκίνητες και τετρακίνητες διαμορφώσεις, οι οποίες θα εφοδιάζονται με ένα ή δύο μοτέρ, αντίστοιχα.
BMW iX1

H εμφάνιση της αρχιτεκτονικής Neue Klasse ως αφετηρία της νέας iX3 δείχνει να επιταχύνει τις εξελίξεις για το μικρότερο ηλεκτρικό SUV της BMW που αν και αποτελεί σχετικά πρόσφατη προσθήκη, βρίσκεται ήδη σε δοκιμές εξέλιξης εν όψει εκτεταμένων αναβαθμίσεων. Το σημείο αναφοράς τους θα είναι προφανώς η νέα iX3 όπως μαρτυρούν λεπτομέρειες όπως οι αναδυόμενες χειρολαβές και η διαφορετική χάραξη της γραμμής παραθύρων αλλά και του παρμπρίζ.
Η ανασχεδίαση του τελευταίου δείχνει να κρύβει τη σημαντικότερη ίσως αλλαγή που θα προέλθει από το εσωτερικό το οποίο θα υποδεχθεί το Panoramic i-Drive, τη νέα διάταξη που εκτός από την τραπεζοειδή οθόνη για το infotainment τοποθετεί μια επιμήκη στη βάση του παρμπρίζ.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν χειροπιαστές πληροφορίες για τις βελτιώσεις σε ηλεκτρική τεχνολογία, ωστόσο θα πρέπει να θεωρηθεί δεδομένο ότι και η iX1 θα επωφεληθεί από τα νέας γενιάς μοτέρ και μπαταρίες που έχουν προκύψει από το τμήμα έρευνας και εξέλιξης των Βαυαρών.
Φωτογραφίες: Automedia
