Ενισχυμένος από μεσογειακούς προορισμούς είναι ο τζίρος του δικτύου Small Luxury Hotels of the World™ (SLH) το 2015.
Παρότι ο συνολικός τζίρος του κορυφαίου γκρουπ μικρών, πολυτελών, ανεξάρτητων ξενοδοχείων, το οποίο συμπλήρωσε 25 χρόνια λειτουργίας πέρυσι, εμφανίζει μικρή πτώση σε δολάρια σε σχέση με το 2014, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρίας ο τζίρος σε ευρώ έχει αυξηθεί κατά 10%, με το 63% να προκύπτει από τα πολυτελή ξενοδοχεία του ομίλου στην ευρύτερη λεκάνη της Μεσογείου.
Την ίδια χρονιά, η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα (slh.com) ξεπέρασε τους 4,4 εκατ. επισκέπτες, αυξημένη κατά 3%. Αντίστοιχα, οι κρατήσεις από κινητές συσκευές άγγιξαν σχεδόν το ένα εκατομμύριο, ενισχυμένες κατά 54% σε σχέση με το 2014, με την αύξηση στο mobile traffic να ανέρχεται σε 35%. Για τον λόγο αυτό τα SLH κυκλοφόρησαν νωρίτερα τον Φεβρουάριο μια νέα εφαρμογή (application) συμβατή με iPhone, με καινούργιο σύστημα κρατήσεων και ενισχυμένη λειτουργικότητα, προκειμένου να ενδυναμώσουν την εμπειρία του χρήστη, καθώς και για να επωφεληθούν της ολοένα αυξανόμενης τάσης των κρατήσεων «εν κινήσει».
Tο 2015 τα SLH έκλεισαν τη χρονιά με 526 ξενοδοχεία, δέκα λιγότερα συγκριτικά με το 2014, λόγω της δέσμευσης για αύξηση της ποιότητας και όχι της ποσότητας των ξενοδοχείων που ενσωματώνονται στο brand. To νέο πρόγραμμα διασφάλισης ποιότητας των SLH καθιστά δυσκολότερη τη διαδικασία ένταξης ενός ξενοδοχείου στη συλλογή του group και ακόμη πιο δύσκολη την παραμονή των υφιστάμενων μελών σε αυτή.
Ωστόσο, την περσινή χρονιά προστέθηκαν στα SLH 40 νέα ξενοδοχεία –μέλη, τόσο σε καθιερωμένες όσο και σε νέες αγορές, όπως Τόκιο, Μάλτα, Πράγα, Περθ και Σεϋχέλλες. Το 2016 αναμένεται να προστεθούν επίσης η Μοζαμβίκη, το Βιετνάμ και η Ανγκουίλα. Στην Ελλάδα υπάρχουν 43 ξενοδοχεία –μέλη των Small Luxury Hotels of the World.
Σχολιάζοντας τις επιδόσεις και τις προοπτικές του δικτύου ο νέος διευθύνων σύμβουλος κ. Φίλιπ Μπόϊγεν δήλωσε ότι «τους τελευταίους μήνες θέσαμε τα θεμέλια για το 2016. Η δυναμική νέα εταιρική μας ταυτότητα, η επανέκδοση των Directories των SLH και οι βελτιωμένες τεχνικές υποδομές, τόσο για τους επισκέπτες, όσο και για τα ξενοδοχεία μας, είναι μερικά από αυτά που έχουν αρχίσει ήδη να υλοποιούνται. Αν και μέρος μιας εξαιρετικά ανταγωνιστικής αγοράς, δεν ανησυχούμε. Ο συνδυασμός ανεξάρτητων και με ισχυρή ταυτότητα ξενοδοχείων με ανεξάρτητους και με ισχυρή άποψη επισκέπτες ήταν αυτός που μας οδήγησε και θα εξακολουθήσει να μας κρατά στην κορυφή».
