Υποθέσεις online: Εξυπηρέτηση με μία μόνο επίσκεψη από τα ΚΕΠ

Αυξάνουν την ταχύτητα διεκπεραίωσης αιτημάτων τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ενώ παράλληλα εντάσσονται διαρκώς νέες υπηρεσίες προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις.

Αυξάνουν την ταχύτητα διεκπεραίωσης αιτημάτων τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ενώ παράλληλα εντάσσονται διαρκώς νέες υπηρεσίες προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις.
Η online σύνδεση των ΚΕΠ με φορείς του Δημοσίου δίνει τη δυνατότητα σε πολίτες και επιχειρήσεις να έχουν μια σειρά από βασικές υπηρεσίες με μία μόνο αίτηση, με μία μόνο επίσκεψη, άμεσα και χωρίς ταλαιπωρία. Ήδη μέσω των ΚΕΠ διεκπεραιώνεται από τις αρχές Μαΐου η υποβολή αίτησης για ένταξη στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο και στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών της ΔΕΗ.
Στατιστικά στοιχεία (επικαιροποιημένα μέχρι τα μέσα Ιουλίου) δείχνουν τον όγκο των πολιτών που έχουν εξυπηρετηθεί, και το πιο σημαντικό: γρήγορα και αποτελεσματικά.
ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ONLINE
ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ONLINE
Βεβαίωση οικογενειακής κατάστασης (απλό και ΟΓΑ)
28.2.2014
408.406
Βεβαίωση γέννησης
28.2.2014
186.356
Βεβαίωση ιθαγένειας
28.2.2014
580
Ασφαλιστική ενημερότητα και βεβαίωση οικοδομοτεχνικού έργου
10.1.2014
12.957
Βεβαίωση αποδοχών συντάξεων ΙΚΑ – ΕΤΑΜ και πρώην ΤΑΠ – ΟΤΕ
10.1.2014
23.402
Βεβαίωση αποδοχών συντάξεων και εκκαθαριστικό σημείωμα του ΝΑΤ
22.1.2014
121
Αίτηση για ένταξη στο κοινωνικό οικιακό τιμολόγιο ηλεκτρικής ενέργειας
2.5.2014
1.257
Αίτηση συμμετοχής στα προγράμματα Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας (ΛΑΕ)
27.5.2014
158.280
Έκδοση ηλεκτρονικού παραβόλου
19.6.2014
2.100

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.