Στην πρώτη επαφή μαζί του στους δρόμους της Πορτογαλίας το νέο supermini της Peugeot απέδειξε ότι δεν χρειάζεται να περιμένει κανείς την έκδοση GTi για να το κατατάξει στην κορυφαία τριάδα της κατηγορίας του. Πατώντας στα χνάρια του θρυλικού 205, το 208 είναι ό,τι ακριβώς δείχνει: πιο συμπαγές εξωτερικά (με μήκος 3,962 μέτρων), πιο ευρύχωρο εσωτερικά (μεταξόνιο 2,538 μέτρων), με ικανό χώρο για τους επιβάτες τού πίσω καθίσματος και πορτμπαγκάζ από 285 λίτρα και περισσότερο κομψό οπτικά σε σχέση με το 207 που διαδέχεται.
Η σημαντική απώλεια βάρους – περισσότερο από 100 κιλά – σε σχέση με το παρελθόν γίνεται άμεσα αντιληπτή. Καθισμένος διαφορετικά στη θέση του οδηγού με το μικρότερο τιμόνι στα χέρια σου και τον νέο πίνακα οργάνων πάνω από αυτό στο οπτικό σου πεδίο, το 208 σού δίνει την αίσθηση του αγαπημένου σου t-shirt με το οποίο αισθάνεσαι άνετα παντού. Η αμεσότητα στις αντιδράσεις του, η αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης, η βελτιωμένη ποιότητα κύλισης και η αποτελεσματικότητα των φρένων σε βάζουν στον πειρασμό να εκμεταλλευθείς στο έπακρο τις δυνατότητες του μοτέρ που βρίσκεται κάτω από το καπό.
Η γκάμα των μηχανικών συνόλων περιλαμβάνει κινητήρες βενζίνης (τρικύλινδρους 1,0 και 1,2 λίτρων, απόδοσης 68 και 82 ίππων, και τετρακύλινδρους 1,4 λίτρων, 95 ίππων, και 1,6 λίτρων με 120 και 156 ίππους) και πετρελαίου (1,4 λίτρων, απόδοσης 68 ίππων, και 1,6 λίτρων, ισχύος 92 και 115 ίππων, με ή χωρίς σύστημα Start & Stop). Οι εκπομπές ρύπων στους diesel κινητήρες είναι χαμηλότερες από 100 γραμμ./χλμ., άρα δεν υπόκεινται σε τέλη κυκλοφορίας, όπως και η βενζινοκίνητη έκδοση των 68 ίππων. Στη χώρα μας το 208 θα διατίθεται από τα μέσα Μαΐου, με 6 αερόσακους και ESP στον βασικό εξοπλισμό, σε τρίθυρο και πεντάθυρο αμάξωμα.
ΜΙΚΡΑ ΝΕΑ
Νέες τιμές για το Seat Ibiza
Νέες τιμές για το Seat Ibiza
Χάρη στο νέο προωθητικό πρόγραμμα της ελληνικής αντιπροσωπείας, που αφορά συγκεκριμένο αριθμό ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων, το όφελος για τους υποψήφιους αγοραστές του ισπανικού supermini φτάνει ως τα 2.560 ευρώ. Η τιμή εκκίνησης για το Ibiza 1.2 Comfort SC των 70 ίππων διαμορφώνεται, με όφελος απόσυρσης, στα 8.990 ευρώ, ενώ η έκδοση 1.4 Sport SC των 85 ίππων κοστίζει πλέον από 9.590 ευρώ. Εκπτωση 800 ευρώ προσφέρεται για όλες τις εκδόσεις με κινητήρα 1,4 λίτρων απόδοσης 101 ίππων, ενώ η τιμή του Ibiza 1.2 TSI Sport SC, ισχύος 105 ίππων, διαμορφώνεται μετά και το όφελος απόσυρσης στα 11.630 ευρώ.
Υπό αίρεση το Ford Focus RS Mk3
Παρά την επιτυχία της δεύτερης (Mk2) γενιάς του Focus RS, η εμφάνιση των διακριτικών Rallye Sport στο αμάξωμα της τρίτης γενιάς του Focus θεωρείται αμφίβολη στο άμεσο μέλλον. Η μεταγραφή του «ισχυρού άνδρα» της Ford TeamRS Jost Capito στον όμιλο VW και η διστακτικότητα του ΔΣ της «μπλε οβάλ» φίρμας να δώσει το τελικό ΟΚ καθυστερούν την εμφάνιση της νέας «καυτής» έκδοσης, η οποία θα εφοδιάζεται με νέο τετρακύλινδρο EcoBoost μοτέρ 2,3 λίτρων, απόδοσης 350 ίππων.
VW: Ακαδημία αυτοκίνησης
Δημιουργώντας ένα πρόγραμμα ασφαλούς και οικονομικής οδήγησης με την ονομασία Volkswagen Driving Academy, η ελληνική αντιπροσωπεία δίνει την ευκαιρία στους έλληνες οδηγούς να μάθουν στην πράξη πώς να αντιδρούν σε επικίνδυνες καταστάσεις που συνήθως προκαλούν ατυχήματα αλλά και πώς να οδηγούν με στόχο τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Το σεμινάριο προσφέρεται στην προνομιακή τιμή των 110 ευρώ, αντί των 240 της αρχικής τιμής του ενώ δηλώσεις συμμετοχής υποβάλλονται στο Δικτύο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της VW ή στο site www.vwacademy.gr.
Μικρομεσαίο Nissan το 2014
Στο γήπεδο των VW Golf και Opel Astra επιστρέφει από το 2014 η ιαπωνική εταιρεία με ένα μοντέλο που θα τοποθετηθεί δίπλα στα Juke και Qashqai. Το μικρομεσαίο Nissan θα κατασκευάζεται στο Σάντερλαντ της Βρετανίας, δημιουργώντας εκεί 400 νέες θέσεις εργασίας και θα κυκλοφορεί σε όλο τον κόσμο.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ