Πολιτικά και άλλα παιχνίδια με τα μέσα ενημέρωσης

Η μακρά ιστορία παρεμβάσεων και επιδιώξεων της εξουσίας, η επί τέσσερις δεκαετίες μετάλλαξη του χώρου, οι ανατροπές που φέρνει η δυναμική της αγοράς και οι νέες συνθήκες που διαμορφώνονται

Το 1977, όταν ο καναδός φιλόσοφος, διανοούμενος και προφήτης του Internet Μάρσαλ Μακ Λούαν ξεστόμισε την περίφημη φράση «το μέσο είναι το μήνυμα» για να καταδείξει τη σημασία των νέων τεχνολογιών στη διάδοση των πληροφοριών και στη διακίνηση των ιδεών, στην Ελλάδα δεν υπήρχαν παρά λίγες, κομματικά τοποθετημένες, ολιγοσέλιδες εφημερίδες και «φτωχά» από όλες τις απόψεις κρατικά ραδιοτηλεοπτικά δίκτυα, απολύτως ελεγχόμενα, ως άλλα τρόπαια εξουσίας από τις εκάστοτε κυβερνήσεις.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.