Χάνει… κρίκους η παγκόσμιαεφοδιαστικήαλυσίδα

Αντι-παγκοσμιοποίηση του εμπορίου και των αγορών – Το πανδημικό έμφραγμα στις θαλάσσιες μεταφορές αναγκάζει τις πολυεθνικές επιχειρήσεις να αναθεωρήσουν τα δίκτυα εταίρων και προμηθευτών τους

Οι Lloyds και όσοι άλλοι προέβλεπαν δυσκολίες στο γέμισμα του σάκου του Αϊ-Βασίλη τα εφετινά Χριστούγεννα δεν έπεσαν έξω. Κάτι οι νέες μεταλλάξεις του κορωνοϊού που εμφανίζονται, κάτι οι εμπορικοί πόλεμοι που μαίνονται, κάτι η ολοένα και μεγαλύτερη απομόνωση της χώρας που τις τελευταίες δεκαετίες έχει εξελιχθεί σε «εργοστάσιο» και σε προμηθευτή ολόκληρου του πλανήτη – μιλάμε βέβαια για την Κίνα -, έχουν δημιουργήσει ένα πρωτοφανές κομφούζιο στις εφοδιαστικές αλυσίδες των παγκοσμιοποιημένων αγορών και των επιχειρήσεων.

Οι προσδοκίες για υπέρβαση της κρίσης των μεταφορών και για μια γρήγορη επιστροφή στην ομαλή λειτουργία της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας κλονίστηκαν σοβαρά μετά την προσάραξη του τεράστιου φορτηγού πλοίου Ever Given τον περασμένο Μάρτιο στη Διώρυγα του Σουέζ.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.