Ποιος να το φανταζόταν ότι η έρημος του Coachella θα μετατρεπόταν σε μια γοτθική όπερα με guest star την ίδια τη Lady Gaga; Ή μάλλον —αν είσαι Little Monster— το περίμενες. Το ζητούσες. Και εκείνη, με τη μεγαλομανία μιας αληθινής ποπ θεάς, στο έδωσε στο δεκαπλάσιο. Χθες το βράδυ, η Gaga έκανε μια από τις πιο εντυπωσιακές εμφανίσεις της καριέρας της. Το Gagachella 2.0 δεν ήταν απλώς μια συναυλία: ήταν μυστήριο, ήταν παραίσθηση, ήταν κάθαρση. Ήταν ένα pop θέαμα με τη δομή μιας κλασικής τραγωδίας και την ενέργεια μιας rave που καταλήγει σε τελετουργικό εξορκισμό.
Η Gaga είχε ανοιχτούς λογαριασμούς με τη σκηνή της Coachella. Το 2017 είχε ανέβει εκεί αντικαθιστώντας την Beyoncé, η οποία είχε αποσυρθεί λόγω εγκυμοσύνης. Εκείνη την εποχή, βρισκόταν στη φάση του “Joanne” – μια περίοδος πιο γήινη, country-ποπ, η οποία, παρότι προφητική, δεν επέτρεψε στην Gaga να ξεδιπλώσει το full vision της. Και το έκανε τώρα. Μια πλήρως συνειδητοποιημένη, μεγαλειώδης, πολυεπίπεδη pop performance που δεν άφησε τίποτα στην τύχη.
Lady Gaga closes her headlining #Coachella set with ‘Bad Romance.’ pic.twitter.com/ekeVqixvH5
— Pop Base (@PopBase) April 12, 2025
Η παράσταση ξεκίνησε με τη Gaga να εμφανίζεται σαν δαιμονική αρχιέρεια από το εσωτερικό μιας πολυώροφης hoop skirt. Η ίδια ήταν το κεφάλι, ο κορμός, η κυρίαρχη φιγούρα πάνω σ’ αυτό το σουρεαλιστικό όχημα-κόσμημα, ενώ από κάτω της, ένα κλουβί χορευτών πάλλονταν σαν καρδιά εγκλωβισμένη σε όνειρο. Το σκηνικό έμοιαζε με τα ερείπια ενός νεοκλασικού θεάτρου στη μέση της ερήμου, ένα σύμπαν μεταξύ “Born This Way” και “Phantom of the Opera”, από το οποίο ξεπήδησε το “Bloody Mary”.
Ήταν ένα παραμύθι για τις δυνάμεις του φωτός και του σκότους. Μια πέντε πράξεων gothic pop όπερα για το τι σημαίνει δύναμη, τιμή, εξουσία και απελευθέρωση. Ήταν το Mayhem Ball. Και η Gaga, για άλλη μια φορά, απέδειξε ότι αντιμετωπίζει την ποπ σαν κατοχή. Με σώμα και ψυχή παραδομένα στην τέχνη της performance, σε κάθε τραγούδι δεν υποδύθηκε ρόλο – υπήρξε μέσα του, σχεδόν ξόρκισε το περιεχόμενό του μέσα από κινήσεις που έμοιαζαν με επιληπτικά ξεσπάσματα και φωνές που έφταναν σε μια μεταφυσική κραυγή.