Adidas: Δίνει το ελεύθερο στο Black Lives Matter να χρησιμοποιήσει τις τρεις ρίγες

Η εταιρεία αθλητικών ειδών είχε αρχικά δηλώσει ότι το σήμα με τις τρεις ρίγες θα δημιουργούσε σύγχυση με το δικό της λογότυπο

Η Adidas απέσυρε το αίτημά που είχε καταθέσει στο Γραφείο Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ, ζητώντας του να απορρίψει την αίτηση του Black Lives Matter για χρήση ενός σήματος με τρεις παράλληλες ρίγες.

Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών είχε υποστηρίξει σε μια κατάθεση τη Δευτέρα ότι ο σχεδιασμός του Black Lives Matter Global Network Foundation θα δημιουργούσε σύγχυση με το διάσημο εμπορικό σήμα που χρησιμοποιούσε η Adidas για περισσότερα από 70 χρόνια.

Ωστόσο, την Τετάρτη η Adidas έκανε μια απότομη στροφή 180 μοιρών.

«Η Adidas θα αποσύρει την αντίθεσή της στην αίτηση εμπορικού σήματος του Black Lives Matter Global Network Foundation το συντομότερο δυνατό», δήλωσε ένας εκπρόσωπος, χωρίς να δώσει εξηγήσεις για την απόφαση.

Πηγή κοντά στην εταιρεία εξήγησε στο Reuters ότι η αναστροφή προκλήθηκε από φόβους ότι οι άνθρωποι θα μπορούσαν να παρερμηνεύσουν την ένσταση, ως κριτική για την αποστολή του κινήματος Black Lives Matter, το οποίο ιδρύθηκε μετά τον πυροβολισμό του άοπλου μαύρου έφηβου Τρέιβον Μάρτιν το 2012 και έγινε ευρέως γνωστό κατά τη διάρκεια των διαδηλώσεων που ακολούθησαν τη δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ από έναν λευκό αστυνομικό το 2020.

Τον Νοέμβριο του 2020, η BLMGNF υπέβαλε αίτηση για κατοχύρωση εμπορικού σήματος για ένα σχέδιο τριών λωρίδων, το οποίο είπε ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε προϊόντα όπως ρούχα, εκδόσεις, τσάντες, βραχιόλια και κούπες.

Στην ανακοίνωση της Δευτέρας που υποβλήθηκε στο Γραφείο Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ, η Adidas είπε ότι το προτεινόμενο σχέδιο BLMGNF «ενσωματώνει τρεις ρίγες με τρόπο που μοιάζει συγκεχυμένα με το σήμα τριών λωρίδων στην εμφάνιση και τη συνολική εμπορική εντύπωση».

Ο Γερμανός κατασκευαστής είπε ότι είχε χρησιμοποιήσει το λογότυπό του με τρεις λωρίδες ήδη από το 1952 και ότι το σχέδιο είχε από τότε αποκτήσει «διεθνή φήμη και τεράστια δημόσια αναγνώριση».

Η εταιρεία πρόσθεσε ότι οι καταναλωτές που είναι εξοικειωμένοι με τα αγαθά και τις υπηρεσίες της «είναι πιθανό να υποθέσουν» ότι τα προϊόντα με το σήμα του αιτούντος «προέρχονται από την ίδια πηγή ή ότι συνδέονται, συνδέονται ή συνδέονται με ή χρηματοδοτούνται από την Adidas».

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.