Είμαστε ό,τι βλέπουμε

Για όλα φταίνε τα κανάλια; Οι κακοί παραγωγοί και οι ατάλαντοι ηθοποιοί; Για την φτήνεια της εικόνας φταίει ο αγράμματος παρουσιαστής και η ξανθιά παρουσιάστρια; Δεν μπορεί. Την τηλεθέαση τη διαμορφώνουμε εμείς, τα εξώφυλλα δημιουργούνται από τις ψήφους θαυμασμού του κοινού, τις επιτυχίες και τις αποτυχίες τις ορίζουν οι επιλογές μας.

Είμαστε ό,τι βλέπουμε

Για όλα φταίνε τα κανάλια; Οι κακοί παραγωγοί και οι ατάλαντοι ηθοποιοί; Για την φτήνεια της εικόνας φταίει ο αγράμματος παρουσιαστής και η ξανθιά παρουσιάστρια; Δεν μπορεί. Την τηλεθέαση τη διαμορφώνουμε εμείς, τα εξώφυλλα δημιουργούνται από τις ψήφους θαυμασμού του κοινού, τις επιτυχίες και τις αποτυχίες τις ορίζουν οι επιλογές μας.

Δεν μας φταίει η κρίση που οι τούρκικες σαπουνόπερες χτυπάνε κόκκινο στον πίνακα τηλεθέασης (σύμφωνα με τη Nielsen ο «Σουλεϊμάν» αγγίζει το 33% και η «Σιλά» το 45%).

Δεν φταίνε οι διευθυντές προγράμματος που ένας κομμωτής γίνεται μαϊντανός λόγω γελοιοποίησης, που στα ψυχαγωγικά σόου νομιμοποιείται η εκάστοτε συμμετέχουσα να ανεβαίνει πάνω στους πάγκους και να χορεύει σκυλάδικα, που κάθε καρυδιάς καρύδι περιφέρεται λέγοντας ανοησίες στα πάνελ και στα παράθυρα. Αυτή είναι η αισθητική των καναλιών, αυτή είναι η άποψή τους για την τηλεοπτική κουλτούρα, αυτή πουλάνε. Το θέμα είναι ότι πολλοί, περισσότεροι από όσο θα έπρεπε, από εμάς την αγοράζουμε.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.