Καλοκαιρινό μπρα ντε φερ

Οι προωθούμενες απαγορεύσεις πώλησης καινούργιων οχημάτων με συμβατικούς κινητήρες από το 2035 τροφοδοτούν εκ νέου τη διαφωνία ανάμεσα στην ΕΕ και τις αυτοκινητοβιομηχανίες επιταχύνοντας τις εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση.

Την άμεση αντίδραση την Ενωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) προκάλεσαν οι ανακοινώσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής την περασμένη Τετάρτη, κατά την παρουσίαση ενός νέου πακέτου μέτρων για την προστασία του περιβάλλοντος και την κλιματική αλλαγή, το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τον στόχο εκμηδενισμού των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από τα καινούργια αυτοκίνητα έως τα μέσα της επόμενης δεκαετίας. Για να συμβεί αυτό, θα απαγορευθεί η πώληση οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, γεγονός που χαρακτηρίστηκε παράλογο και μη αποδοτικό από τον Oliver Zipse, διευθύνοντα σύμβουλο του Ομίλου BMW και επικεφαλής της ACEA, θέση στην οποία εναλλάσσονται οι ηγέτες των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών.

«Αν όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, ανάμεσά τους οι μέτοχοι και τα κράτη-μέλη, δεν εντείνουν σημαντικά τις προσπάθειές τους, ο προτεινόμενος στόχος απλώς δεν είναι βιώσιμος» υπογράμμισε ο Zipse.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.