Παίζοντας με τους αριθμούς

Στη σειρά του ΒΗΜΑ-Science για όσους θέλουν να φτιάξουν ξανά τη... σχέση τους με τα Μαθηματικά, συνεχίζεται το μάθημα ενός κατά φαντασίαν δασκάλου που θέλει να οδηγήσει τα μικρά παιδιά στο να ταυτίσουν τους αριθμούς με χειροπιαστές οντότητες

Είχαμε αφήσει την τάξη των πεντάχρονων και εξάχρονων, το πολύ, παιδιών σε έναν γόνιμο αναβρασμό. Τα παιδιά υποτίθεται πως δεν έχουν ακούσει ακόμη ούτε καν τα ονόματα των αριθμών. Το καθένα έχει μπροστά του πλέον δώδεκα φακελάκια αδιαφανή, που το καθένα έχει μέσα κουμπιά ή πολύ μικρά βότσαλα (ακόμη καλύτερα αν το ένα παιδί έχει βότσαλα και το άλλο κουμπιά ή γκαζές) και όπου ένα φακελάκι είναι εντελώς άδειο, ενώ από το δεύτερο και πέρα το πλήθος των όσων αντικειμένων περιέχει αυξάνεται κατά ένα. Τους δώσαμε αυτοκόλλητες ετικέτες και ζητήσαμε να γράψουν επάνω στην καθεμία από κάτι διαφορετικό, ό,τι τους κατέβει. Ενα όνομα ή κάποιο σύμβολο.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.