Μαζικές επενδύσεις για… να μη χάσουν το τρένο

Τη δημιουργία ενός «Νέου Συμφώνου» ώστε να γίνει ο σιδηρόδρομος πιο ελκυστικός για τους ταξιδιώτες προανήγγειλαν οι μάνατζερ 24 σιδηροδρομικών ομίλων της Ευρώπης

«Το τρένο είναι το πιο υπεύθυνο περιβαλλοντικά μηχανοκίνητο μέσο μεταφοράς. Και όμως, το μερίδιο των σιδηροδρομικώς μεταφερομένων επιβατών και εμπορευμάτων παραμένει πολύ μικρό». Αυτή είναι η κοινή διαπίστωση των 24 μάνατζερ που εκπροσώπησαν ισάριθμες ευρωπαϊκές εταιρείες σιδηροδρόμων σε συνάντηση που είχαν τη Δευτέρα στο Παρίσι. Σκοπός της συνάντησης ήταν όμως η πραγματικότητα αυτή να αλλάξει άρδην και το τρένο να καταλάβει τη θέση που του αρμόζει και να παίξει τον ρόλο που οφείλει να διαδραματίσει στις ευρωπαϊκές μεταφορές του 21ο αιώνα.

Οφείλει, αν η Ευρώπη συνεχίσει βεβαίως να διατηρεί το φιλόδοξο στόχο που έχει θέσει, να καταστεί η ήπειρος «ελεύθερη από άνθρακα» έως το έτος 2050.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.