Νέες προτεραιότητες για το BMW Group

Η διαφύλαξη της κερδοφορίας και η προϊοντική ανάπτυξη της βαυαρικής εταιρείας σχετίζονται άμεσα με την περιστολή των δαπανών και τις στοχευμένες αλλαγές στη διαδικασία παραγωγής

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και το μυαλό στις προκλήσεις της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτων η ηγεσία του γερμανικού ομίλου αυτοκινητοβιομηχανιών ανακοίνωσε τη στρατηγική που πρόκειται να ακολουθήσει τα αμέσως επόμενα χρόνια, με στόχο να διαφυλάξει τα κεκτημένα αλλά και να μην πληγεί από πιθανούς κινδύνους.

Για ακόμη μία χρονιά ο όμιλος BMW εμφάνισε το 2018 σημαντικά κέρδη αποδίδοντας στους μετόχους του μέρισμα ύψους 3,2-3,5 ευρώ ανά μετοχή ενώ και τα τρία από τα τέσσερα brands του (BMW, Rolls-Royce και BMW Motorrad) εμφάνισαν αύξηση πωλήσεων. Ειδικότερα, το περασμένο έτος διατέθηκαν 2,125 εκατ. αυτοκίνητα BMW (+1,8%), 165.566 μοτοσικλέτες BMW (+0,9%) και 4.107 Rolls-Royce (+22,2%). Αντίθετα, η MINI εμφάνισε μείωση πωλήσεων κατά 2,8% διαθέτοντας 361.531 αυτοκίνητα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.