Το μέλλον ανήκει στον τουρισμό της ποιότητας

Η Ελλάδα καλείται να επανατοποθετηθεί μέσα στην παγκόσμια οικονομία. Εχοντας αφήσει πίσω μας την εικόνα του «μαύρου προβάτου», έχει στρατηγική σημασία να δώσουμε ώθηση και δυναμική στο όραμα της «επόμενης μέρας», μιας νέας πορείας, μιας νέας κατεύθυνσης, μιας νέας πραγματικότητας για την ελληνική οικονομία και την ελληνική κοινωνία. Να καταστήσουμε αυτό το όραμα εφικτό μέσα από ένα νέο αναπτυξιακό παράδειγμα, στηριγμένο στα μεγάλα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας, στο τεράστιο απόθεμα φυσικού και πολιτισμικού πλούτου που διαθέτει, αλλά και στο ανθρώπινο δυναμικό της.

Η βούληση του πρωθυπουργού και της κυβέρνησης που συμπυκνώνεται στο «ανάπτυξη για όλους», βρίσκει την πλέον χαρακτηριστική έκφρασή της στον τουρισμό. Ο «εθνικός πρωταθλητής» στην οικονομία μέσα στα χρόνια της κρίσης, έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στο «γύρισμα της σελίδας». Ο τουρισμός και το ξενοδοχείο απέδειξαν πως είναι υπόθεση όλων, καθώς τα οφέλη που δημιουργούν διαχέονται στην πραγματική οικονομία και στην κοινωνία.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.