Γεννημένη το 1909 στο Hartford του Κονέκτικατ, η Ελένη Πανταζίδη —γνωστή αργότερα με το καλλιτεχνικό της ψευδώνυμο Ελένη Αρίστη (Elene Aristi)— υπήρξε μια από τις πιο μυστηριώδεις και ξεχασμένες φιγούρες της πρώτης γενιάς Ελληνοαμερικανίδων του σινεμά. Κόρη μεταναστών από την Αθήνα, μεγάλωσε στο Σικάγο με τη μητέρα και τον πατριό της κι από νωρίς έδειξε ροπή προς την τέχνη και το θέαμα.
Σε συνέντευξή της στην εφημερίδα Hartford Courant, στις 21 Οκτωβρίου 1928, διηγήθηκε την πρώτη φορά που βγήκε ραντεβού: «Κατά την επίσκεψή μας σε φίλους στο Hartford, πήγαμε (με το αγόρι) μια βόλτα κοντά στο Trinity College. Ήταν μια από τις πρώτες μου συγκινήσεις. Δεν ξέρω αν ήταν το θέαμα του υπέροχου σκηνικού κατά μήκος της διαδρομής ή η εμπειρία του να είσαι έξω με ένα αγόρι».
Απόφοιτη του Northwestern University, με σπουδές στις Τέχνες και θερινά σεμινάρια υποκριτικής στο University of Chicago, η Ελένη Αρίστη ξεκίνησε να χτίζει την καριέρα της με βάση το ταλέντο, τη φωνή και την μεσογειακή ομορφιά της. Αρχικά, η υποκριτική δεν ήταν ο στόχος της. Είχε αποφασίσει να παρακολουθήσει τα συγκεκριμένα σεμινάρια μαζί με μία φίλη της, επειδή αυτό θα της επέτρεπε να λάβει το πτυχίο της 6 μήνες νωρίτερα.
Ήταν μια πρακτική, έξυπνη κίνηση. Αλλά μετά παρακολούθησε με τη φίλη της μια παράσταση της Olga Petrova, σταρ της εποχής με τάσεις μελοδραματικής υπερβολής και ανατολίτικο αέρα. Αυτή η εμπειρία χτύπησε ένα «καμπανάκι» στα νεανικά μυαλά τους. Έτσι, αποφάσισαν να στήσουν μια φάρσα που θα ταίριαζε σε μυθιστόρημα του Φιτζέραλντ ή σε φιλμ του Billy Wilder: η Ελένη θα παρουσιαζόταν ως Ρωσίδα κόμισσα, δραπέτισσα της Οκτωβριανής Επανάστασης. Η φίλη της θα ήταν η κόρη Ρώσου στρατηγού. Και τα ονόματά τους; Καλλιτεχνικά, φυσικά, που δήθεν τους δόθηκαν από έναν Έλληνα καθηγητή που τους είχε βοηθήσει να ξεφύγουν από την επαναστατημένη Ρωσία. Η παράσταση μεταφέρθηκε από τη σκηνή στην καθημερινότητά τους, και το πανεπιστήμιο άρχισε να μουρμουρά για τις «Ρωσίδες πριγκίπισσες» με τις περίεργες ιστορίες.



