Σε μια από τις πιο σοκαριστικές σκηνές του παγανιστικού θρίλερ Midsommar, ένας ηλικιωμένος, μέλος της αίρεσης, ανεβαίνει σε έναν βράχο, πηδά στο κενό και συντρίβεται στα βράχια από κάτω. Μισοπεθαμένος, δέχεται το τελικό χτύπημα από τα υπόλοιπα μέλη της αίρεσης, που συνθλίβουν το πρόσωπό του με ένα τεράστιο σφυρί. Κι όμως, αυτό το πρόσωπο, πλέον γερασμένο, αδύνατο, μα ακόμη όμορφο, ανήκει στον άνθρωπο που περίπου μισό αιώνα πριν είχε χαρακτηριστεί «το ομορφότερο αγόρι στον κόσμο».
Ο Björn Andrésen ήταν δεκαπέντε ετών το 1970, όταν ο θρύλος του ιταλικού κινηματογράφου Luchino Visconti έφτασε στη Σουηδία, αναζητώντας ένα αγόρι για να υποδυθεί το αντικείμενο του εμμονικού έρωτα ενός ετοιμοθάνατου συνθέτη, στην ταινία που πολλοί θεωρούν το αριστούργημά του, Θάνατος στη Βενετία. Βασισμένη στο μυθιστόρημα του Thomas Mann, η ταινία απαιτούσε έναν έφηβο ικανό να ενσαρκώσει την ποιητική περιγραφή του συγγραφέα: «…απαλός, με γλυκιά συστολή, με μπούκλες στο χρώμα του μελιού, μέτωπο και μύτη που κατεβαίνουν σε μία ίσια γραμμή, ένα ελκυστικό στόμα, την έκφραση μιας αγνής και θεϊκής γαλήνης».
Ο Visconti είχε ταξιδέψει στην Ουγγαρία, την Πολωνία, τη Φινλανδία και τη Ρωσία, περνώντας από ατελείωτες σειρές ξανθών νεαρών, μέχρι που μια μέρα, σε ένα ξενοδοχείο της Στοκχόλμης, μπήκε στο δωμάτιο ο Björn Andrésen. Η αντίδραση του σκηνοθέτη ήταν ακαριαία και έχει καταγραφεί σε Super 8 φιλμάκι, που ανακαλύφθηκε αργότερα από την Kristina Lindström και τον Kristian Petri για το ντοκιμαντέρ τους The Most Beautiful Boy in the World. «Όμορφος!» φωνάζει ο Visconti. «Ζητήστε του να γδυθεί!» Μέσα σε λίγα λεπτά, ο Andrésen στέκεται μπροστά του, εμφανώς άβολος, φορώντας μόνο τα εσώρουχά του, ενώ ένα δωμάτιο γεμάτο ενήλικες τον παρατηρεί.
Πενήντα χρόνια αργότερα, ζώντας σε ένα μικρό, μίζερο διαμέρισμα στη Στοκχόλμη, ο Andrésen θα εξακολουθούσε να παλεύει με τις συνέπειες εκείνης της στιγμής και της φήμης που ποτέ δεν αναζήτησε αλλά τον καταβρόχθισε.


