ΤΟ ΒΗΜΑ logo

Labubu: Πώς ο δημιουργός τους έγινε ο 10ος πλουσιότερος άνδρας της Κίνας

Labubu: Πώς ο δημιουργός τους έγινε ο 10ος πλουσιότερος άνδρας της Κίνας 1
Getty Images

Σε μόλις έναν χρόνο, ο Wang Ning, ιδρυτής της Pop Mart, εκτόξευσε την περιουσία του στα 22.1 δισεκατομμύρια δολάρια χάρη στην παγκόσμια επιτυχία των Labubu Dolls, ενός παιχνιδιού που ξεκίνησε ως απλό σκίτσο και εξελίχθηκε σε φαινόμενο της ποπ κουλτούρας με φανατικούς συλλέκτες και διάσημους οπαδούς σε Ασία, Ευρώπη και ΗΠΑ.

ΑΠΟ GRACE TEAM

Ο δημιουργός των Labubu Dolls, Wang Ning, έγινε ο 10ος πλουσιότερος δισεκατομμυριούχος στην Κίνα μετά την τεράστια επιτυχία των συγκεκριμένων παιχνιδιών. Η εταιρεία του, Pop Mart, έχει εκτοξεύσει την περιουσία του Wang Ning στα ύψη μέσα σε μόλις ένα χρόνο.

Τα Labubu Dolls ξεκίνησαν ως ένα απλό σχέδιο εμπνευσμένο από ένα σκίτσο του καλλιτέχνη Kasing Lung, που γεννήθηκε στο Χονγκ Κονγκ. Ο χαρακτήρας αυτός, ένα μικρό, παράξενο και παιχνιδιάρικο ανθρωποειδές τερατάκι, έγινε γρήγορα ένα παγκόσμιο φαινόμενο της ποπ κουλτούρας χάρη στην εταιρεία του Wang Ning.

Σε ηλικία μόλις 38 ετών, ο Wang Ning είδε την περιουσία του να τετραπλασιάζεται, από 7.59 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024 σε 22.1 δισεκατομμύρια δολάρια τον Ιούνιο του 2025, σύμφωνα με τη λίστα Forbes Real-Time Billionaires. Η τρέλα με τα Labubu έχει κατακλύσει την Ασία, την Ευρώπη και τις ΗΠΑ, με συλλέκτες να ξοδεύουν υπέρογκα ποσά για ένα μόνο παιχνίδι. Για παράδειγμα, μια ανθρωπομεγέθης φιγούρα του Labubu πωλήθηκε πρόσφατα σε δημοπρασία στο Πεκίνο έναντι 1.08 εκατομμυρίων γιουάν (περίπου 150.275 δολάρια).

@relaxedwindowgaming How to get a #labubu from #popmart #labubus #labubuthemonsters #unboxing #unboxingvideo @POP MART US ♬ Messy - Lola Young

Η δημοφιλία των Labubu τον έφερε στη θέση του 10ου πλουσιότερου άνδρα της Κίνας, ανάμεσα σε ονόματα όπως ο ιδρυτής του TikTok, Zhang Yiming, ο CEO της Xiaomi, Lei Jun και ο ιδρυτής της Nongfu Spring, Zhong Shansha.

Τα Labubu Dolls βασίζονται σε χαρακτήρα από τη σειρά βιβλίων "The Monsters" του Kasing Lung και εμπνέονται από σκανδιναβικά παραμύθια. Η δημοτικότητά τους εκτοξεύτηκε όταν η Lisa από το K-pop συγκρότημα Blackpink εθεάθη να κρατάει ένα τέτοιο παιχνίδι, ακολουθούμενη από celebrities όπως η Kim Kardashian, η Rihanna κι η Dua Lipa, που επίσης έδειξαν ανοιχτά την αγάπη τους για τα Labubu.


Γυναικεία ζήλια: Όταν γίνεται τοξική + πώς να ζηλέψεις σωστά

Παρασκευή σημαίνει νέο επεισόδιο "Έχεις Δυο Λεπτά;" και αυτή τη φορά, η συζήτηση ξεκινά από τη ζήλια - όχι ως κατινιά, αλλά ως σύνθετο ανθρώπινο συναίσθημα.


ΑΠΟΡΡΗΤΟ