Η απώλεια του Τζόρτζιο Αρμάνι σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής για τη μόδα. Ο δημιουργός που όρισε την έννοια της διαχρονικής κομψότητας άφησε σαφείς οδηγίες για τη συνέχεια του έργου του. Από τα ποσοστά που κατανέμονται στους πιο στενούς του ανθρώπους έως τις ρήτρες πώλησης μεριδίων σε ισχυρούς διεθνείς ομίλους, η διαθήκη του φανερώνει τη διορατικότητα και την αφοσίωσή του σε έναν οίκο που θέλησε να παραμείνει «αδιάβλητος και άμεμπτος».
Giorgio Armani’s will named LVMH, Luxottica and L’Oréal as the preferred buyers of his fashion empire, kicking off a competition to take control of the world’s largest private luxury brand. https://t.co/HZUScM3yJF pic.twitter.com/bvQJ4pdlaX
— Financial Times (@FT) September 12, 2025
Οι βασικοί κληρονόμοι
Ο στενός συνεργάτης και σύντροφός του, Λέο Νταλ’ Όρκο, λαμβάνει το 40% των δικαιωμάτων ψήφου στον οίκο, εξασφαλίζοντας τη συνέχιση μιας σχέσης εμπιστοσύνης που κράτησε δεκαετίες. Το 30% περνάει στα ανίψια του, Σιλβάνα και Αντρέα, που είχαν ήδη ενεργό ρόλο στη διοίκηση, ενώ το υπόλοιπο 30% ανήκει στο ίδρυμα που δημιούργησε ο Αρμάνι, με στόχο τη στήριξη πολιτιστικών και κοινωνικών δράσεων.
