Ο Kendrick Lamar και ο στενός του συνεργάτης Dave Free προχωρούν σε ένα νέο κεφάλαιο για την πλατφόρμα τους, pgLang, με την επίσημη παρουσίαση του Project 3, ενός ολοκληρωμένου creative agency που έρχεται να ενώσει branding, storytelling και παραγωγή σε ένα ενιαίο concept.
Η pgLang ιδρύθηκε το 2020 ως ένας ευέλικτος χώρος για δημιουργούς – με αρχικό στόχο να υποστηρίξει τα προσωπικά projects του Kendrick, όπως μουσικά βίντεο, εμφανίσεις, και συνεργασίες με κορυφαία brands όπως Chanel και Calvin Klein. Ωστόσο, τότε η ομάδα δεν είχε ακόμη την υποδομή για να αναλάβει εξωτερικά projects σε μεγάλη κλίμακα.
Πέντε χρόνια μετά, αυτό αλλάζει. Το Project 3 Agency είναι πλέον ένα πλήρως οργανωμένο creative agency που προσφέρει υπηρεσίες όπως στρατηγική branding, δημιουργική κατεύθυνση, σχεδιασμό περιεχομένου, παραγωγή εκδηλώσεων και άλλα. Σκοπός του είναι να προσφέρει ουσιαστική στήριξη σε brands, είτε πρόκειται για μεγάλες εταιρείες είτε για ανεξάρτητα εγχειρήματα, δίνοντας έμφαση στη δύναμη της αφήγησης.
Σε συνέντευξή του στο Fast Company, ο Cornell Brown, στέλεχος της pgLang και του Project 3, εξήγησε: «Σήμερα, ένα μικρό λάθος μπορεί να κλονίσει την εικόνα ενός brand. Εμείς ερχόμαστε με αυτοπεποίθηση και εμπειρία από πολλούς χώρους – από περιοδείες, μουσική, μόδα, τέχνη. Βλέπουμε τα πράγματα ολιστικά».
