ΤΟ ΒΗΜΑ logo

Ο Kendrick Lamar λανσάρει creative agency

Ο Kendrick Lamar λανσάρει creative agency 1

Ένα εντελώς διαφορετικό κεφάλαιο μόλις ανοίγει.

ΑΠΟ GRACE TEAM

Ο Kendrick Lamar και ο στενός του συνεργάτης Dave Free προχωρούν σε ένα νέο κεφάλαιο για την πλατφόρμα τους, pgLang, με την επίσημη παρουσίαση του Project 3, ενός ολοκληρωμένου creative agency που έρχεται να ενώσει branding, storytelling και παραγωγή σε ένα ενιαίο concept.

Η pgLang ιδρύθηκε το 2020 ως ένας ευέλικτος χώρος για δημιουργούς – με αρχικό στόχο να υποστηρίξει τα προσωπικά projects του Kendrick, όπως μουσικά βίντεο, εμφανίσεις, και συνεργασίες με κορυφαία brands όπως Chanel και Calvin Klein. Ωστόσο, τότε η ομάδα δεν είχε ακόμη την υποδομή για να αναλάβει εξωτερικά projects σε μεγάλη κλίμακα.

Πέντε χρόνια μετά, αυτό αλλάζει. Το Project 3 Agency είναι πλέον ένα πλήρως οργανωμένο creative agency που προσφέρει υπηρεσίες όπως στρατηγική branding, δημιουργική κατεύθυνση, σχεδιασμό περιεχομένου, παραγωγή εκδηλώσεων και άλλα. Σκοπός του είναι να προσφέρει ουσιαστική στήριξη σε brands, είτε πρόκειται για μεγάλες εταιρείες είτε για ανεξάρτητα εγχειρήματα, δίνοντας έμφαση στη δύναμη της αφήγησης.

Σε συνέντευξή του στο Fast Company, ο Cornell Brown, στέλεχος της pgLang και του Project 3, εξήγησε: «Σήμερα, ένα μικρό λάθος μπορεί να κλονίσει την εικόνα ενός brand. Εμείς ερχόμαστε με αυτοπεποίθηση και εμπειρία από πολλούς χώρους – από περιοδείες, μουσική, μόδα, τέχνη. Βλέπουμε τα πράγματα ολιστικά».

Αντίστοιχα, ο Dave Free τόνισε πως πολλές εταιρείες χάνουν το ουσιαστικό αφήγημα μέσα σε έναν κυκλώνα υπερπαραγωγής: «Βλέπαμε εταιρείες που θαυμάζαμε, αλλά το storytelling τους ήταν αδιάφορο. Δεν φτάνει να βγάζεις συνέχεια περιεχόμενο – πρέπει να λες και κάτι. Να συνδέεσαι με τον κόσμο».

Το Project 3 ξεκίνησε ήδη να δημιουργεί buzz μέσα από τον νέο του λογαριασμό στο Instagram, δημοσιεύοντας ένα μυστηριώδες short film με τον ηθοποιό Lionel Boyce (The Bear) και τη Chase Sui Wonders, αφήνοντας ένα τηλεφωνικό νούμερο να… αιωρείται για όποιον θέλει να μάθει περισσότερα.

Ο Kendrick Lamar δεν είναι ο μόνος καλλιτέχνης με δημιουργικές επιχειρηματικές ανησυχίες. Ο A$AP Rocky έχει το AWGE, ο Travis Scott τη Cactus Jack και ο Playboi Carti το label Opium. Ωστόσο, η διαφορά του Kendrick είναι η συνέπεια και το βάθος στο όραμά του – δεν ακολουθεί απλώς τη μόδα, χτίζει ένα δημιουργικό οικοσύστημα με ξεκάθαρη ταυτότητα και μακροπρόθεσμη προοπτική.


Το επεισόδιο που πρέπει να ακούσεις οπωσδήποτε πριν τις γιορτές

Λίγο πριν τις γιορτές, η Ειρήνη και η Έλενα μιλούν ειλικρινά για την άτυπη (και τελικά αόρατη) πίεση της τέλειας χριστουγεννιάτικης εικόνας.


READ MORE

ΑΠΟΡΡΗΤΟ