Η μεγάλη επιστροφή

Μόλις μερικούς μήνες πριν από την είσοδό της στη γραμμή παραγωγής, η νέα Supra επισκίασε κάθε άλλη παρουσία στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood που ολοκληρώνεται σήμερα.

Μόλις μερικούς μήνες πριν από την είσοδό της στη γραμμή παραγωγής, η νέα Supra επισκίασε κάθε άλλη παρουσία στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood που ολοκληρώνεται σήμερα. Με πολύχρωμο καμουφλάζ και την ένδειξη «πρωτότυπο» δίπλα στο όνομά του, το διαχρονικά κορυφαίο σπορ μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας θα τοποθετηθεί πάνω από το διασκεδαστικό στον δρόμο GT86 το πρώτο εξάμηνο του 2019.
Διατηρώντας την αγαπημένη μηχανολογική διάταξη των Ιαπώνων με τον κινητήρα μπροστά και την κίνηση πίσω, αυτή η Supra θα είναι περισσότερο προσανατολισμένη στην οδηγική ευχαρίστηση από κάθε προηγούμενη, αξιοποιώντας τη νέα πλατφόρμα στην οποία βασίζεται –προϊόν συνεξέλιξης με την BMW –και τις μικρότερες διαστάσεις της. Αν και η συνεργασία με τη γερμανική εταιρεία, η οποία προετοιμάζει ως δίδυμο μοντέλο την επόμενη Z4, δεν είχε στεγανά, τα δύο αυτοκίνητα θα απέχουν μεταξύ τους από πλευράς ύφους και στόχευσης, παρά την κοινή χρήση του turbo εξακύλινδρου βενζινοκινητήρα 3,0 λίτρων, ισχύος 335 ίππων, ο οποίος θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων.
Η συγκεκριμένη υλοποίηση θα εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση (0-100 χλμ./ώρα) σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα, ενώ πιο «αργή» κατά σχεδόν ένα δευτερόλεπτο υπολογίζεται ότι θα είναι η έκδοση με τον δίλιτρο turbo κινητήρα των 250 ίππων, για την οποία φημολογείται πως θα είναι και η εισαγωγική, αλλά όχι απαραίτητα εκείνη που θα εμφανιστεί πρώτη.
Παρά την παραπλανητική τακτική που ακολουθούν οι Ιάπωνες, θεωρείται βέβαιο ότι θα υπάρξει και τρίτη, ισχυρότερη όλων, έκδοση με την υπογραφή GRMN και τη συμβολή της GΑΖΟΟ Racing που «υπογράφει» τόσο τις αγωνιστικές όσο και τις εκδόσεις υψηλών επιδόσεων των μοντέλων Toyota. Είναι επίσης γνωστό ότι η Toyota θα προχωρήσει στο λανσάρισμα και υβριδικής έκδοσης, επιλογή που εναρμονίζεται με την περιβαλλοντική στρατηγική της, αξιοποιεί την τεχνολογία που έχει εξελίξει στο αγωνιστικό TS050 –το οποίο τον προηγούμενο μήνα κέρδισε στον 24ωρο αγώνα του Le Mans –και ταυτόχρονα δημιουργεί μια τετρακίνητη έκδοση ως «απάντηση» σε αντίστοιχες εκδόσεις της Porsche 911, από την οποία θα είναι ελαφρύτερη. Μιλώντας για αριθμούς, το βάρος της υπολογίζεται στα 1.496 κιλά, λόγω της χρήσης ανθρακονημάτων, το μήκος της στα 4,4 μέτρα και το μεταξόνιο στα 2,47 μέτρα.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.