Mercedes-Benz GLC Coupe: Πολυτέλεια με… αθλητικά χαρακτηριστικά

Η νέα Mercedes-Benz CLC δεν χρειάζεται συστάσεις.

Η νέα Mercedes-Benz CLC δεν χρειάζεται συστάσεις. Αν και έχει επωμιστεί ένα βαρύ φορτίο –την εμπορική επιτυχία του προκατόχου της GLK -, το νέο SUV της γερμανικής φίρμας κερδίζει συνεχώς τις εντυπώσεις, χάρη στη γενναιοδωρία της στον τομέα της πολυτέλειας, του εξοπλισμού και των εξελιγμένων κινητήρων σε συνδυασμό με την εξελιγμένη τετρακίνηση που κλέβει την παράσταση σε οποιοδήποτε έδαφος και αν κινηθεί. Η κουπέ εκδοχή, με τον ντίζελ κινητήρα 2,1 λίτρων, αποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη στην γκάμα της CLC, προβάλλοντας και τη σπορ αισθητική χάρη στην κουπέ σχεδίαση του πίσω τμήματος. Οι μεγάλες διαστάσεις του γερμανικού SUV με το μήκος του να αγγίζει τα 4,7 μέτρα και το μεταξόνιο των 2,8 μέτρων υπόσχονται μια αριστοκρατική καμπίνα με χώρους υψηλού επιπέδου.
Δυναμική εμφάνιση
H κουπέ έκδοση βάζει τη δική της πινελιά, όντας ένα μοντέλο που ξεχωρίζει στην κατηγορία του, προσδίδοντας πιο δυναμική εμφάνιση με αθλητικά χαρακτηριστικά, που ενισχύονται στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου. Η ποιότητα και η πολυτέλεια είναι αντάξιες των απαιτήσεων του αγοραστικού κοινού της συγκεκριμένης κατηγορίας, με τις τεχνολογικές καινοτομίες που κατακλύζουν το μεσαίο μοντέλο της Mercedes-Benz. Και στην κουπέ έκδοση ξεχωρίζει το σύστημα πολυμέσων COMAND Online που μέσω του περιστροφικού διακόπτη και του touchpad με λειτουργία αφής o οδηγός μπορεί να χειρίζεται όλες τις ηλεκτρονικές λειτουργίες –που προβάλλονται μέσω μιας οθόνης επτά ιντσών.
Ο χώρος των αποσκευών επαρκής και στην κουπέ εκδοχή. Τα 500 λίτρα δεν θα αφήσουν καμία βαλίτσα οικογενειακών διαστάσεων εκτός αυτοκινήτου.

Προσπερνά τα εμπόδια
Ατού στις εκτός δρόμου διαδρομές –αλλά και στις πιο δύσκολες οδηγικά συνθήκες (βροχή ή και λάσπες) η πλέον πιο σύγχρονη τετρακίνηση, η 4MATIC, που φροντίζει να κατανέμει τη ροπή σε ποσοστό 45:55 εμπρός/πίσω. Επίσης, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερις διαφορετικές λειτουργίες, slippery, off road, incline και trailer, όπου η καθεμιά ρυθμίζει την απόκριση του γκαζιού και τη λειτουργία του κιβωτίου. «Προστάτης» στις εκτός δρόμου διαδρομές και το σύστημα DSR που ελέγχει την ταχύτητα καθόδου σε απότομες κλίσεις, ακόμη και με όπισθεν. Το κουπέ σε σχεδίαση SUV μπορεί να προσπεράσει με άνεση τα εμπόδια που θα βρεθούν στο διάβα του, χάρη στη απόσταση από το έδαφος των 18 εκατοστών ενώ η προαιρετική αερανάρτηση AIR BODY CONTROL διαδραματίζει τον δικό της ρόλο.

Επιδόσεις – κατανάλωση
Στον δρόμο δεν χρειάζεται και αρκετός χρόνος για να ξετυλίξει τις επιδόσεις του. Τα 510 Nm ροπής εκτοξεύουν το επιβλητικό γερμανικό μοντέλο με το πάτημα του γκαζιού, ενώ βραβείο τεχνολογίας παίρνει το εννιάρι αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC, που αλλάζει βελούδινα τις σχέσεις στο τούρμπο ντίζελ μοτέρ των 2,1 λίτρων με ισχύ 204 ίππους. Σε επιδόσεις, η επιτάχυνση από τα 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 7,6 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του είναι στα 222 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση των 5 λίτρων/100 χλμ. είναι εφικτή –έστω κοντά στην περιοχή των 5,5 – 6 λίτρων, αρκεί να υιοθετήσετε έναν οικολογικό τρόπο οδήγησης.
Στο διά ταύτα, το γερμανικό SUV κερδίζει σε όλους τους τομείς (άνεση, τεχνολογία και εμφάνιση) με τον ντίζελ κινητήρα να ταιριάζει γάντι με το συγκεκριμένο τετράτροχο αστέρι της γερμανικής φίρμας.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.