Aδ. Γεωργιάδης: Ή το «Ιεράπετρα» ή κανένα άλλο πλοίο

Σε κινητοποιήσεις προσανατολίζονται τα μέλη των εν Αθήναις συλλόγων Ικαρίας και Φούρνων το απόγευμα της Παρασκευής στο λιμάνι του Πειραιά προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για την δρομολόγηση στη γραμμή Πειραιάς - Σάμος - Ικαρία - Φούρνοι του πλοίου «Ιεράπετρα»,το οποίο θα αντικαταστήσει το «Νήσος Μύκονος», που αποσύρεται για την ετήσια συντήρησή του. Σύμφωνα με τον πίνακα δρομολογίων, που εκδίδεται από τις λιμενικές αρχές το «Ιεράπετρα» θα ξεκινήσει στις 18.00 της Παρασκευής το πρώτο του δρομολόγιο για Σύρο, Εύδηλο, Αγ. Κήρυκο, Φούρνους, Καρλόβασι, Βαθύ.

Σε κινητοποιήσεις προσανατολίζονται τα μέλη των εν Αθήναις συλλόγων Ικαρίας και Φούρνων το απόγευμα της Παρασκευής στο λιμάνι του Πειραιά προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για την δρομολόγηση στη γραμμή Πειραιάς – Σάμος – Ικαρία – Φούρνοι του πλοίου «Ιεράπετρα»,το οποίο θα αντικαταστήσει το «Νήσος Μύκονος», που αποσύρεται για την ετήσια συντήρησή του.

Σύμφωνα με τον πίνακα δρομολογίων, που εκδίδεται από τις λιμενικές αρχές το «Ιεράπετρα» θα ξεκινήσει στις 18.00 της Παρασκευής το πρώτο του δρομολόγιο για Σύρο, Εύδηλο, Αγ. Κήρυκο, Φούρνους, Καρλόβασι, Βαθύ.

Την Τετάρτη ο υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Αδωνις Γεωργιάδης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του «Βήματος», κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, διεμήνυσε: «Εμείς δεν έχουμε πλοία να βάλουμε. Αδειοδοτούμε σε ορισμένες γραμμές. Εάν υπάρχει μόνο μία εταιρεία που εκδηλώνει ενδιαφέρον, τότε κάνουμε πρόσκληση ενδιαφέροντος για να δούμε εάν ενδιαφέρεται κάποια άλλη εταιρεία . Επικοινώνησα προσωπικά και με τις δύο άλλες εταιρείες οι οποίες δεν έδειξαν ενδιαφέρον για τη γραμμή».
Επιπροσθέτως παρατήρησε ότι κατά την πρόσφατη συνάντηση που είχε με τους τοπικούς φορείς τους εξήγησε ότι το «Ιεράπετρα» εξετάστηκε – με δική του εντολή – και κρίθηκε αξιόπλοο. Ο ίδιος είπε στους φορείς μετά από αυτά: «Το Ιεράπετρα είναι το μόνο πλοίο που μπορεί να πηγαίνει εκεί. Δεν υπάρχει άλλο».
Ωστόσο εκτός της δίμηνης ετήσιας συντήρησης και καθώς το «Νήσος Μύκονος» θα παραμείνει εκτός του συγκεκριμένου δρομολογίου για άλλους δύο μήνες, πληροφορίες αναφέρουν ότι ένας ακόμη λόγος για την απόσυρσή του κατά τη χειμερινή περίοδο είναι και το κόστος των καυσίμων. Οπως αναφέρεται χαρακτηριστικά τα δρομολόγια του «Ιεράπετρα» μπορούν να γίνουν με το 50% του κόστους που έχει για καύσιμα το «Νήσος Μύκονος».

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.