Attica Group: τα καύσιμα έβαλαν… φωτιά στις ζημιές

Το κόστος των καυσίμων το 2010 αυξήθηκε κατά 32% σε σχέση με το 2009 και επιβάρυνε τα λειτουργικά κόστη της Attica Group. Οι ζημιές μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στα 49,3 εκατ. ευρώ (περιλαμβάνουν και έκτακτη εισφορά 4,5 εκατ. ευρώ) από 27,5 εκατ. ευρώ το 2009.

Ο κύκλος εργασιών κατήλθε στα 271,5 εκατ. ευρώ από 302,5 εκατ. ευρώ. Τα έσοδα του ομίλου προήλθαν κατά 59% από τις γραμμές της ακτοπλοΐας και κατά 41% από τις γραμμές Ελλάδας – Ιταλίας όπου ο στόλος εκτέλεσε κατά 21% λιγότερα δρομολόγια λόγω της πώλησης του πλοίου «Superfast V» τον Φεβρουάριο του 2010.

Στις γραμμές Ελλάδας – Ιταλίας η κίνηση εμφάνισε μείωση κατά 6% στα φορτηγά οχήματα, κατά 1% σε επιβάτες ενώ η κίνηση ΙΧ οχημάτων παρουσίασε αύξηση 1%. Στις γραμμές εσωτερικού (Πειραιάς – Κυκλάδες, Ραφήνα – Κυκλάδες, Πειραιάς – Δωδεκάνησα, Πειραιάς – Ηράκλειο και Πειραιάς – Χανια) κατεγράφη αύξηση 5,6% στους επιβάτες, 3,6% στα φορτηγά και 11,7% στα ΙΧ οχήματα εκτελώντας συνολικά 9% περισσότερα δρομολόγια από το 2009 λόγω της μεταδρομολόγησης του «Blue Orizon» τον Απρίλιο από τις γραμμές της Αδριατικής στη σύνδεση Πειραιάς – Χανιά.

Η εταιρεία θα παραλάβει τον Μάιο του 2011 το νεότευκτο «Blue Star Delos» και τον Ιανουάριο του 2012 το επίσης νεότευκτο «Blue Star Patmos».

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.