Blackpink: Η Νότια Κορέα αντεπιτίθεται

Οι τέσσερις πιτσιρίκες είναι τα νέα αστέρια της παγκόσμιας ποπ σκηνής αλλά και των οίκων Chanel, Lοuis Vuitton, Celine και Saint Laurent.

Να φτιάξεις ένα ποπ συγκρότημα δεν είναι δύσκολο. Απλώς χρειάζεται να ξέρεις κάποια μυστικά. Κάποια κόλπα που θα κάνουν το προϊόν σου να προκαλέσει αμέσως «θέμα». Και η νοτιοκορεατική εταιρεία YG Entertainment τα κατάφερε στο έπακρον. Βρήκε τέσσερα νέα κορίτσια, άρχισε πρώτα τις διαφημιστικές καμπάνιες με την κυκλοφορία εικόνων «teaser» από τη συμμετοχή τους σε διάφορα happenings, και το καλοκαίρι του 2016 τα σύστησε στο κοινό – όχι μόνο της Νότιας Κορέας αλλά και του κόσμου όλου –
με το όνομα Blackpink (στα κορεατικά 블랙핑크). Και εγένετο χαμός. Πρώτα στην Ασία, όπου τα σάρωσαν όλα. Βραβεία, πωλήσεις, streaming, συναυλίες και ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς. Κάποια στιγμή δεν έφταναν τα αυτόγραφα και αναγκάστηκαν να τα τυπώνουν κατά εκατοντάδες χιλιάδες. Και μετά ακολούθησαν οι ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο. Το EP «Square One» (2016) περιείχε το «Whistle», το πρώτο τους Νο 1 τραγούδι στη Νότια Κορέα, και το «Boombayah», το πρώτο τους Νο 1 στο Billboard World Digital Songs στις ΗΠΑ. Επίσης, έσπασε το ρεκόρ με τις περισσότερες προβολές παρθενικού μουσικού βίντεο κορεατών καλλιτεχνών. Το ντεμπούτο τους στο Top 40 του Ηνωμένου Βασιλείου το έκαναν σε συνεργασία με την Dua Lipa με το single «Kiss and Make Up» τον Νοέμβριο του 2018. Tην ίδια χρονιά κυκλοφόρησαν το πρώτο τους «Blackpink in Your Area» (2018), για να ακολουθήσει εφέτος η δεύτερη δουλειά τους με τίτλο «The Album».

Οι τέσσερις κυρίες της Κ-pop δεν είναι άλλες από τις Jisoo, Jennie, Rosé, και Lisa. Τα magic girls κυκλοφόρησαν στις 26 Ιουνίου 2020 το τραγούδι «Ηow You Like That», το οποίο μετρά σχεδόν 700 εκατομμύρια views στο YouTube, έσπασε 5 ρεκόρ Γκίνες, ενώ στις 30.8.2020 το τραγούδι αναδείχθηκε Νο 1 ρυθμός του καλοκαιριού από το MΤV. Σχεδόν έναν χρόνο νωρίτερα, στις 21 Ιανουαρίου 2019, το μουσικό βίντεο του «Ddu-Du Ddu-Du» έγινε το πιο δημοφιλές μουσικό βίντεο από συγκρότημα K-pop στο YouTube και σήμερα μετρά πάνω από 1,4 δισεκατομμύρια προβολές.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.