Στην εποχή του υδρογόνου

Η διάθεση ελαφρών φορτηγών με κυψέλες καυσίμου ενισχύει τις προοπτικές χρήσης του υδρογόνου στις εμπορευματικές μεταφορές του άμεσου μέλλοντος

Μετά το λανσάρισμα του Toyota Mirai που αποτελεί το σημαντικότερο υδρογονοκίνητο επιβατικό μοντέλο μαζικής παραγωγής το οποίο διατέθηκε και στην ευρωπαϊκή αγορά (ακολουθώντας το μειωμένου ενδιαφέροντος Honda FCX Clarity) αλλά και μετά την πρόσφατη παρουσίαση των πειραματικών μεγάλων υδρογονοκίνητων φορτηγών της Mercedes-Benz με αυτονομία περίπου 1.000 χλμ. μετά από κάθε ανεφοδιασμό, ο πολυεθνικός όμιλος Stellantis ανακοίνωσε την έναρξη των πωλήσεων ελαφρών φορτηγών με κυψέλες καυσίμου από τις Citroen, Peugeot και Opel.

Η τελευταία μάλιστα έχει αναλάβει και την ευθύνη της τεχνολογικής εξέλιξης για όλες τις μάρκες του ομίλου, δεδομένου ότι η διαδικασία μετασκευής των Citroen e-Jumpy, Peugeot e-Expert και Opel Vivaro e-Hydrogen πραγματοποιείται στο κέντρο τεχνογνωσίας υδρογόνου του ομίλου στο Ruesselsheim, την παραδοσιακή έδρα της Opel στην Γερμανία.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.