Ιστορία επιτυχίας για το Renault Zoe

Η οδηγική εμπειρία με το νέο Zoe και η επικείμενη έλευσή του στην ελληνική αγορά επαναφέρουν στο προσκήνιο την ηλεκτρική ιστορία επιτυχίας των Γάλλων

Η πορεία της Renault στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης μετρά ήδη μια δεκαετία, χρόνος ικανός για να αναδείξει τις προτεραιότητές της αλλά και να δημιουργήσει καθεστώς στην εμπορική πορεία των μοντέλων της με αιχμή του δόρατος το Zoe, που εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2012. Εκτοτε αναδείχθηκε ως το best-seller των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη έχοντας ήδη ξεπεράσει τις 160.000 πωλήσεις και συγκεντρώσει 60 διεθνή βραβεία, αριθμοί που καταδεικνύουν τη σημασία του, όχι μόνο για τον κατασκευαστή του, αλλά και συνολικά για αυτό που ονομάζουμε e-mobility.

Η πρόσφατη οδηγική εμπειρία που είχαμε με την τρίτη γενιά του μοντέλου στους δρόμους της Σαρδηνίας αποκάλυψε περισσότερα από όσα είχαμε φανταστεί στους τομείς της οδικής συμπεριφοράς και της άνεσης καθώς, πέρα από το εξαιρετικά χρηστικό μέγεθός του – με μήκος στα 4,084 μέτρα -, το Zoe διαθέτει χαρακτηριστικά μεγαλύτερου αυτοκινήτου στον εξοπλισμό, την αυτονομία κίνησης και τις δυνατότητες φόρτισής του.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.