Γιατί δεν βλέπουμε πια το μπλε

Ο άναρχος ρυθμός με τον οποίο αναπτύσσεται η τουριστική βιομηχανία στη χώρα μας εκτοπίζει σταδιακά τη μέση ελληνική οικογένεια από τους δημοφιλείς προορισμούς και πλήττει μακροπρόθεσμα και την ελκυστικότητα του τουριστικού μας προϊόντος.

Αύγουστος του 1996. Μια μέση ελληνική οικογένεια αποφασίζει την τελευταία στιγμή για τον προορισμό των καλοκαιρινών της διακοπών. Ο κλήρος πέφτει στη Σαντορίνη. Δεν μπαίνουν καν στον κόπο να κλείσουν δωμάτιο τηλεφωνικά. «Θα βρούμε μόλις φθάσουμε».

Η σκηνή αυτή παραπέμπει σήμερα σε όνειρο θερινής νυκτός. Και δεν είναι η χρονική απόσταση, ο φακός της νοσταλγίας που εξιδανικεύει το παρελθόν. Μιλούν οι αριθμοί. Στην καρδιά της τουριστικής περιόδου, το κόστος μετακίνησης, διανυκτέρευσης και διατροφής έχουν καταστήσει τα περιζήτητα νησιά «απαγορευμένη ζώνη» για τα μικρά και μεσαία εισοδήματα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.