Διαδικτυακές πλατφόρμες σε πόλεμο

Κολοσσοί της τεχνολογίας αλλά και μικρότερες εταιρείες διαγκωνίζονται για να αποσπάσουν μερίδιο από την τεράστια και άκρως κερδοφόρα πίτα των εργαλείων τηλεδιάσκεψης

Η Κωνσταντίνα, μάνατζερ σε διαφημιστική εταιρεία, ξεκινά την παρουσίαση στους υποψήφιους πελάτες της από την κρεβατοκάμαρά της. Στο διπλανό δωμάτιο η κόρη της παρακολουθεί το μάθημα Ιστορίας στην οθόνη του laptop της. Ο δεκάχρονος αδελφός της Κώστας κάνει αγγλικά μέσω του tablet, ενώ ο πατέρας τους, καθισμένος στην πολυθρόνα του, συμμετέχει σε ένα εταιρικό meeting.

Εναν χρόνο πριν όλα αυτά θα έμοιαζαν βγαλμένα από ταινία επιστημονικής φαντασίας. Σήμερα όμως αποτελούν αναπόσπαστα τμήματα της καθημερινότητας των περισσότερων. Οι σαρωτικές αλλαγές που έφερε η πανδημία σε όλες τις πτυχές της ζωής μας είναι αισθητές στον τρόπο που εργαζόμαστε, εκπαιδευόμαστε, επικοινωνούμε και ψυχαγωγούμαστε. Περίπου ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι σε κάθε γωνιά του πλανήτη συνδέονται καθημερινά μέσω του κινητού, του tablet ή του υπολογιστή τους στις δεκάδες πλατφόρμες τηλεδιασκέψεων και διαδικτυακής επικοινωνίας.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.