Εφευρίσκοντας τους αριθμούς

Στη σειρά του ΒΗΜΑ-Science για όσους θέλουν να φτιάξουν ξανά τη... σχέση τους με τα μαθηματικά επιχειρείται ο απολογισμός του μαθήματος που επιχείρησε ένας κατά φαντασίαν δάσκαλος, που θέλει να οδηγήσει τα μικρά παιδιά στο να ταυτίσουν τους αριθμούς με χειροπιαστές οντότητες

Είμαστε πλέον στο τέλος ενός μαθήματος για παιδιά μεταξύ πέντε και επτά ετών που υποθέσαμε πως δεν έχουν έλθει καθόλου σε επαφή με τους αριθμούς ή που έχουν έλθει σε μια επαφή επιφανειακή, χωρίς να έχουν συνδέσει τα σύμβολα με κάτι άλλο πέρα από τις συνηθισμένες ζωγραφιές με κάτι μήλα και κάτι πορτοκάλια.

Στο δικό μας μάθημα έχουν συνδέσει μέχρι στιγμής τα σύμβολα με χειροπιαστά σύνολα, ακόμη και με το κενό σύνολο, και είμαστε σε ένα σταυροδρόμι σχετικά με το τι θα πρέπει να γίνει παρακάτω.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.