Στις online πωλήσεις επικεντρώνονται οι τράπεζες

Με στόχο τη βελτίωση της σχέσης κόστους – εσόδων, εκσυγχρονίζουν τα ηλεκτρονικά τους κανάλια για τη διάθεση προϊόντων αποκλειστικά μέσω Διαδικτύου

Με πυρετώδεις ρυθμούς συνεχίζουν οι τράπεζες, μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, την υλοποίηση του σχεδίου μετασχηματισμού τους, με στόχο την ενίσχυση των πωλήσεων μέσω Διαδικτύου, με ταυτόχρονη μείωση των λειτουργικών τους δαπανών. Αναμφίβολα, η συγκυρία είναι ιδανική, καθώς τα περιοριστικά μέτρα στην κυκλοφορία των πολιτών ευνοούν την εφαρμογή αυτής της στρατηγικής.

Είναι χαρακτηριστικό πως μέσα σε λίγους μήνες, με αφετηρία την υγειονομική κρίση, καταγράφηκε μια άνευ προηγουμένου στροφή των πελατών τους στις e-υπηρεσίες, όπως καταδεικνύουν η εντυπωσιακή αύξηση του αριθμού των συνδρομητών αλλά και η μεγάλη άνοδος των ενεργών χρηστών.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.