Με διαγωνισμό παραχώρησης οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού

Τα σχέδια και τα «αγκάθια» για τον αυτοκινητό­δρομο – Η κυβέρνηση θα πρέπει να νομοθετήσει για τη μεταβίβαση των δικαιωμάτων από το ΤΑΙΠΕΔ – Πώς θα γίνει η επιστροφή στο Δημόσιο

Τα «γρανάζια» για την επόμενη ημέρα της Αττικής Οδού κινούνται. Με τη μέγιστη διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου να λήγει στα τέλη του 2024, τα χρονικά περιθώρια αρχίζουν να στενεύουν. Ο κύβος έχει ριφθεί για νέο διαγωνισμό παραχώρησης της Οδού, με τα έργα των επεκτάσεων να βρίσκονται επίσης στο τραπέζι. Για να μη γίνονται όμως λογαριασμοί χωρίς τον… ξενοδόχο, το σημαντικότερο είναι να ξεκαθαρίσει ποιος θα λάβει την απόφαση για νέο διαγωνισμό και το μοντέλο παραχώρησης που θα υιοθετηθεί διότι στην εξίσωση βρίσκεται και το ΤΑΙΠΕΔ.

Το τοπίο αναμένεται να ξεκαθαρίσει το επόμενο διάστημα σε πολιτικό επίπεδο, δεδομένου ότι το δικαίωμα του Δημοσίου για επέκταση των συμβάσεων παραχώρησης έχει μεταβιβασθεί από τα τέλη του 2011 στο ΤΑΙΠΕΔ για το χρονικό διάστημα μετά τη λήξη της υφιστάμενης σύμβασης και για έως 25 χρόνια.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.