«Παράσιτα» και lockdown

Το έτος που φεύγει αφήνει πίσω του ζημιές στο σινεμά, αλλά και τη βεβαιότητα για τις ριζικές αλλαγές που πρόκειται να επέλθουν στον κόσμο του κινηματογράφου εξαιτίας της νόσου COVID-19

Ο απόηχος της αίσθησης που ήδη είχε αρχίσει να κάνει από το 2019 η κορεατική ταινία «Παράσιτα» του Μπονγκ Τζουν Χο κορυφώθηκε στα Οσκαρ για τα καλύτερα του 2019 που απονεμήθηκαν τον Φεβρουάριο που μας πέρασε. Για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού, μια μη αγγλόφωνη ταινία κέρδισε τόσο το Οσκαρ καλύτερης διεθνούς ταινίας (αναμενόμενο), όσο και εκείνο της καλύτερης ταινίας, που είναι η μεγαλύτερη κινηματογραφική διάκριση στον κόσμο (κέρδισε επίσης τα βραβεία σκηνοθεσίας και σεναρίου).

Η επιτυχία είναι τεράστια, αλλά συνέπεσε με την εξάπλωση της COVID-19 που εν τέλει έφερε τα πάνω κάτω στον κόσμο του κινηματογράφου, καθώς οι αίθουσες παγκοσμίως άρχισαν να αναστέλλουν τη λειτουργία τους και να κλείνουν (κάποιες οριστικά). Στην Ελλάδα τουλάχιστον, οι ταινίες που βγήκαν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού στους ανοιχτούς χώρους είχαν περισσότερη κίνηση από εκείνες που άνοιξαν στις κλειστές αίθουσες.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.