«Oι “Γάμοι του Φίγκαρο” έχουν μια τρέλα πρωτογενή»

Ο σκηνοθέτης μιλάει για το νέο ανέβασμα του αριστουργήματος του Μότσαρτ από την Εθνική Λυρική Σκηνή. Τα πολλά επίπεδα του έργου, οι δυσκολίες που παρουσιάζει, το κινηματογραφικό σκηνικό και η χρήση του vintage αλλά και οι λόγοι της δημοτικότητάς του

Ο Αλέξανδρος Ευκλείδης διατηρεί σχέση ζωής με τους «Γάμους του Φίγκαρο». Το αριστούργημα του Μότσαρτ σηματοδότησε την πρώτη του δουλειά στην Οπερα αφού στα 19 του εργάστηκε ως βοηθός σκηνοθέτη σε ένα ανέβασμα του έργου στη Θεσσαλονίκη. Μέσα απ’ αυτό το πρίσμα ανέλαβε τη σκηνοθεσία της νέας παραγωγής της Εθνικής Λυρικής Σκηνής η οποία κάνει πρεμιέρα στις 27 Μαρτίου στην Αίθουσα «Σταύρος Νιάρχος». «Αγαπώ πολύ αυτό το έργο» θα πει ο σκηνοθέτης και καλλιτεχνικός διευθυντής της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ. «Γενικότερα, τρέφω μεγάλο θαυμασμό για τις όπερες του Μότσαρτ και θεωρώ το ανέβασμά τους τεράστια πρόσκληση. Είναι δύσκολα και απαιτητικά έργα στο επίπεδο της αφήγησης. Κι αυτό γιατί στην Οπερα βλέπουμε συνήθως τις αδρές γραμμές, τις μεγάλες χειρονομίες. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως υπάρχει μεγάλη λεπτομέρεια στη «μικροϋποκριτική», η οποία είναι απαραίτητη για τη μουσικοθεατρική αφήγηση».

Ενταση μεταξύ
κοινωνικών τάξεων

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.